PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Tycker att det är så ute med både ris å bubblor så jag tänkte att vi skulle ha en som står och sprutar skum på oss å alla gäster när vi kommer ut från kyrkan á la foam party..vad tror ni?! Man vill ju ha nåt som ingen annan har!
Åhhh... milda marsvin vilken härlig tråd!!!
Har väl aldrig skrattat så mycket som när jag läste den
Jag vill bli ledsagad uppför altargången av en bengalisk tiger och en puma.. men prästen vägrar!! Fattar han inte att jag verkligen vill det??
Min man mummlade dock något om att djuren kanske överfaller gästerna och djurtränaren som jag pratat med påstår att puman och tigern inte kommer överens... Är jag omöjligt som anser att dom ska fixa allt? Det är ju faktiskt mitt bröllop så det så *bestämt*
_ilsa_: www.bici.se/turboflamegasbra.html
Du kan ju använda den vid bröllopsmiddagen efter att din blivande smält din is-stol.... Eller varför inte ge gästerna varsin så kan dom grilla sin egen mat!
Yllo-gumman, du har helt rätt! Klart att det är DU som bestämmer!! Det ÄR ju trots allt din dag! Lite får dom ju faktiskt förstå! Du har inte funderat på att åka in i kyrkan i en vagn dragen av fyra strutsar? Det har jag klurat på lite. Tror du det blir problem med strutsarna. Dom kanske sticker huvet i dopfunten när dom börjar spela dödsmetallen vi har beställt att solisten ska sjunga? Har hittat en faaaantastisk solist som kan growla... Det du!
Vi hade tänkt att ta ut en kuvert avgift på 6000:- p.p vilket jag inte alls tycker är för mycket begärt med tanke på att de får ju faktiskt vara med på mitt bröllop ( present förväntas). Hur som helst tänkte jag att vi skulle servera korv å bröd men har nu ändrat mig till att vi kommer nog att servera alla gäster ett Happy Meal istället. Sen till efterätt blir det en varsin piggelin. Problemet är att Grand Hotell inte tycker att det är ok att våra gäster äter medhavd mat utan de tycker att de ska äta samma mat som oss där
Hallå??!! vad faan tror han att vi är gjorda av pengar eller??!! Hur skulle ni ha gjort? Funderar om vi ska sätta gästerna på Plattan medans vi är och äter OM vi nu inte kan komma överens. Blir såå tröötttttttttttttttttttttttttttttt
Zukigirl: Tänk bara på att om du har strutsar så kan era gäster inte kasta ris, för då äter strutsarna upp det och dör eftersom riset sväller i deras magar. det har hänt på många strutsvigslar jag har haft!
Kjell Präst : Ja du har rätt... Men det är ju faktiskt inte mitt fel! Strutsarna måste ju förstå att det faktiskt är MIN dag!!! *upprörd*
Jag kom på det att det får fasen inte regna den dagen heller! Då går min klänning sönder. Jag sparade flera Aftonbladet från den dagen vi förlovade oss och nu har jag sytt en klänning av dom. Kan man sätta upp ett stort partytält över kyrkan tror ni?
Jag garvar ihjäl mig, tjejer....
.. Vilken underbar tråd!
Jag sällar mig i raden av alla med panik.
Jag har ett otroligt stort problem, jag skriker snart i ren och skär panik!
I kväll ska jag packa för en weekendresa.
Vad för färg ska jag ha på resväskan????
Gul?? Nja, då associerar säkert folk till AIK, då jag tänkte ha svarta byxor.
Röd?? Nja, då skär det sig med mina rosa toppar jag ska packa.
Svart?? Passar till allt, men den är trasig.
HJÄÄÄLLLPPPP!!!