PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
bra då skickar jag dit ngn jag inte gillar,jag har nämligen bjudit en gäst som jag nu ångrar att jag bjöd....bra sätt att bli av med personen! skjut på bara!
tackar så mycket för hjhälpen!
Tack Dallas!!! Det blir skiiiitbra! Vad skulle jag göra utan tips från er tjejer!! Antagligen bara lägga mig ner och dö! Puss på er alla!
Föresten, tycker jag att strippor är helt okej! (Hukar mig för påhopp)
Nu har jag pratat med pappa igen. Jag berättade för honom hur ledsen jag var. Han svarade att han inte tänkte betala ett till bröllop för mig. Han var väldigt hård i tonen och meddelade även att man kan inte hålla på att gifta sig som jag gör.
Jag förstår inte???
Varför vill han inte betala denna gång när han har gjort det de senaste tre gångerna. Jag kan inte hjälpa att kärleken finner mig.
Jag e bara sååå ledsen.
Sedan sa jag till honom att han kunde ta ett lån. Han har ju inte så många år kvar, så det gör väll inget.
Har nu tänkt prata med hans bankman. Förklara för honom hur det ligger till och att han MÅSTE bevilja lånet.
Själv hade jag en på min möhippa..det ni!!!
:::::::::::::::::::::::
Hukar mig för alla missiler
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
Liinda_e
Annars kan du skicka hit den där personen! Jag behöver en slav i trädgården; ogräs- och mördarsnigelutrotare. Tänk så förvånad h*n blir att inte få komma på bröllop utan användas som slav mooooaahahahaha
Bauti,
Vilken jävla gubbe till farsa du har!
Va faan har man skaffat barn så har man.
Jetson: Strunta i tackkorten helt och hållet Eller så tar du ett kort på en katt eller dyl och skickar
Huvudsaken är ju att ni fått alla presenter och pengar *hihihi* Svärmor.. Ja.. ignorera henne!
Ja har ett problem!!! Har fått sååå ont i magen. Kan ja va gravid? Vill ju INTE va gravid på mitt bröllop. Hur skulle d sett ut me en tjock brud? Snälla HJÄLP mej!!!
Bauti
Fy fan va dåligt, skicka honom till Ekotemplet! Jag tycker att han SKA betala för bröllopet!
Stopp ett tag nu här! Jag hoppas att vigseln i Ekotemplet är borgerlig? För i Svenska kyrkans vigselritual ingår inte beväpnade vakter (även om en del präster tyvärr tillåter skottlossning - men de gör FEL)