• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Pokiyoo

Till er som fördömde denna tråd,
    Kom tillbaka allt är förlåtet, här är det hur roligt som helst. Det är ok å säga förlåt, jag hade fel, kan jag få vara med nu?...sen måste man säga PANIK trådens hemliga ed.... jag lovar att bli en sundare å friskare bridzilla.........

Om man nu har ångrat sig..för det hade jag gjort!
    Tjohoo nu vill ungjävlarna tydligen åka till stranden..

• PennyJenny

Okej, jag skrev mitt förra mess förtidigt, nu rinner skrattårarna ner för kinderna efter att ha läst _lisa_ inlägg och glassbilen och isstol....

Vad gick du på igårkväll? ;)

• Dallas

Nä nu j*@@#% jag får fullständig panik! Jag VILL hålla med ibland!!!!!!!!!!!!!! *torkar en tår*

• Pokiyoo

ps

kommer tillbaka ikvälll.....

• miffolina

Dallas - hade du låtit bli att hålla med från början hade du kunnat hålla med! Så är det.

• Kjell Präst

Min erfarenhet säger att det brukar bli bra om man ersätter även prästen med en strippa. Brukar bli minnesvärda vigslar - tror jag.

• miffolina

Kjell Präst - kan man då begära att kyrkan monterar en påle vid altaret så att strippan kan utföra ceremonin ordentligt? Jga betalar ju ändå kyrkskatt.

• Yllo

Jeenny: Det är klart att du kan hyra in en strippa som tar din plats i kyrkan.. Vad ska hon ha på sig? Din brudklänning är ju uteslutet

Åhhh.. Jag hade totalt glömt bort _lisa_ iller!! Ser också framför mig den där bilden som PennyJenny så målande beskrevs.. den lilla sötnosen i volangkjol och stampandes

• Dallas

miffolina
    Fin tröst att ge nu! Nu är det ju för sent ju! Om jag inte hållit med från början kunde jag fått hålla med sen, men om jag nu inte vill hålla med just nu är det då för sent att hålla med senare? Är det kört alltså? Jag ska ta det på ett moget och vuxet sätt.... *darrar av ledsamhet nu*

• Jeenny

Kjell präst: Jo men nu måste ja ju ersätta mej själv me en strippa =( Men d går väl lika bra? Tror d kommer bli skitbra :P

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!