• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jeenny

haha... Låter som ni ska ha humor som tema?!

• Liinda_e

ja osså tänkte vi skriva typ pyssling X är ful, syster X är bara så dum i huvet hatar min svärmor för hon är uppblåst....
    osv.tror ni att det kommer bli fel...jag menar man vill ju att gästerna ska fatta att det är ett skämt.
    kan ju bli tryckt stämmning annars

• Liinda_e

här e en till. faster x borde banta så tips ta inte av tårtan :D

• Yllo

Men hallå!!!! Här smiter man iväg på lunch och vad händer?? Jo allt spårat ut totalt... igen

Jag trodde T-rex var grå..

Liinda_e: visst var det du som skulle ha skillsmässolåten som brudvals (orkar inte gå tillbaka och kolla). Jag tycker det låter som en toppenidé Alla kommer att få stora dåndimpen och oj vad snacket kommer att gå... vadslagning om när skillsmässan blir kanske

Min älskling ringde mig precis.. Han har lyckats få tag i den brudbil jag ville ha... En pansarvagn!! Självklart ska den göras om till en cab.. men huvudsaken är att larvfötterna och kanonen finns kvar. Vi måste ju kunna skjuta oss fram till festplatsen
    Sedan blev jag och funderade lite på det där med tomburkarna som ska vara efter bilen... Vad tror ni.. går det inte lika bra med guldtackor?? :-P
    Har hittat ett alternativ till festplats också.. fast pappa vägrar att betala den biten i så fall. Han har lovat att betala allt annat bara vi väljer en annan lokal.

Det stället jag har hittat går inte att hyra utan man måste köpa det. Prislappen är otroligt billig.. Bara 25 miljoner Fast jag måste ju bygga om det lite grann också.. Idag är det väl en 100 rum eller så.. och jag vill byta taket till ett sådant där sky light och så ta bort alla innervägga och göra det till en enorm balsal.. byta ut alla fönster till franska med slipade mosaikglas och så ska dom förstås gå ända upp till tak. Övervåningen fimpas totalt.. vill ha en takhöjd på minst 8 meter

Hmmmm... någon sa att vi borde ju få vad vi vill i kyrkan i o med att vi betalar kyrkskatt... Varför ska man då inte få göra som man vill? Varför finns det vissa personer som emotsätter sig oss brudars önskemål? Vi betalar ju faktiskt för att få det som vi vill ha det

• Liinda_e

yllo
    tack för komentaren om valsen tro det eller ej jag är seriös med just det inlägget...kan nog bli kul

det där med huset /slottet tycker jag låter bra är det den lokalen du vill ha ska du ju inte låta pengar komma ivägen.
    tänk på att det är din viktigaste dag.

• Jeenny

Ja tycker inte föräldrarna ska va så kinkiga!! D e deras skyldighet att betala så som vi vill ha d!! D e dom som satt oss till världen...

• Liinda_e

precis ...dom ska passa sej och betala annars säger vi upp kontakten...

• Jeenny

Å d e BARA dom som förlorar på d om vi söger upp kontakten!!

• Liinda_e

precis.....
    vilken förälder vill berätta för sina vänner att jag lät hellre min dotter säga upp kontaken, än var snäll och hjälpte henne ekonomiskt?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!