• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

hej hej alla brudar här på Bt ,ni som kan så mycket kanske kan hjälpa mej att förstå.
    det är så att vi ska gifta oss den 24/12 2007 kl 15
    men nu bara gnäller våra gäster att vi ska ta en annan dag?
    är det ett vanligt fenomen.
    hur har ni gjort har ni bytt dagar om det inte passar era gäster?
    jag står helt rådvill och vet inte vad jag ska göra.

• Jeenny

BYT DAG!!! Du fattar väl att du inte kan få julklappar som bröllopspresent!!

• Liinda_e

ahhaaa just ja...glömde att det var julafton...
    men ändå julafton firar dom ju varje år...vi gifter oss ju bara en gång.
    är inte det gnälligt av dom?

• Jeenny

Tycker att du får skärpa dej nu!! ALLA vill INTE fira jul me dej... Ja hade då inte velat d!!!

• Mr Perfect´s blivande fru

Jisstanes! Här går jag ifrån tråden en stund för att baka två ynka sockerkakor och vad händer? Jo ni löper amok alldeles!

• Jeenny

Mr Perfect´s blivande fru: E d va du ska bjuda på? 2 ynka sockerkakor på bröllopsfesten!! E d va dina föräldrar har råd till eller?? FATTIGT

Nu har jag ialla fall bokat elefanterna, men också beställt tid på ett kloningslabb för att kolla in färgen på t-rex embryon. Dom kanske går att färga in när dom är såm, på samma sätt som brudskor, ni vet...

• Liinda_e

jeenny

sluta hoppa på folk!!!!!!
    vill hon nu ha ett budget bröllop med bara två socker kakor e det upp till henne ,du ska väll inte dit?
    så du ska skita i det!
    å sen bara så att du vet ,jag vill inte fira jul med dej heller...surpuppa!

Åhh, såg nu att miffolina har Styracosaususar och dom går tydligen i grått, kan du maila över några bilder? Kommer du att lägga ut annons på dom på BT´s Köp & Sälj??

Lite tokigt dock att dom är vegetarianer, jag ville att lillasyrran skulle vara den enda på bröllopet, så att även hon får känna sig speciell på MIN dag.

• Jeenny

Herregud!! Bara för ja ha pms blir man påhoppad såhär... Men fira du jul me alla dina vänner å släktingar, kanske kan bjuda på en sillarumpa??

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!