PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Kör hårt.. det är erat bröllop!!!
Kan inte vänner och släkt fatta det så tycker jag det är konstigt!!!!!
jeenny:
bara så att du vet på BT ska man vara trevlig och hjälpa varandra ,bara tala fint och inte opponera sej.
man får bara hålla med dom andra om att deras bröllop är bra osv
är du trög lr bara dum??????????
jeenny!!!! Elaka människa! HUR kan du TRO något sånt!!! Jag ska självklart gå på utströdda sockerkakssmulor uppför altargången!!! Vet du ingenting du!
åh vad det gäller vårat jul bröllop, vi tänkte faktist bjuda på sommarmat om du nu behöver veta...
typ saft och kex som man har på stranden!
Liinda_e You go girlfriend!!!
Liinda_e är du galen?? Inte kan ni ha ert bröllop på julafton heller!! Då går ni ju miste om en massa julklappar! Inte lär ju gästerna ge er både julklappar och bröllopsgåvor heller *fnys*
Nej byt dag till den 23/12 istället Då har gästerna hela 1 dagar på sig att skaffa fram en julklapp också *hihihi* för det är ju klart att om dom stannar efter kl 00 på natten så är det krav på julklapp också
Sedan måste du ju även ta i beaktande att när ni firar bröllopsdag, du och din man.. då kan du aldrig få både julklapp och bröllopsdagsgåva. De flesta karlar klrar ju inte ens av att köpa julklappen
Sa ju att ja har pms!!! Men KLART d blir säkert skitbra att bjuda på 2 sockerkakor... Åååå ja hade vatt sååååå NÖJD me mitt bröllop då :P
hahahaha
Jag dööör!
åhh gå på kaksmulor vilken kanon ide?
jag tror att jag ska göra sånna där finska pinnar...lr tror ni det blir bättre med drömmar..för att det ska vara lite mer bröllops aktigt
Dö inte, då kan ju inte gästerna tacka dej för sockerkakorna!!