PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Tycker tyvärr inte jeans i kyrkan passar, men vi har tänkt oss bikini å badbrallor nu när vi e så bruna efter denna FINA sommaren!!!
jaaa! och 2 strippor som flankerar din kille!
du vet pallar du inte det är du inte redo att gifta dej!
värsta testet ju!
Då e ja fan inte redo att gifta mej =( Då får min m2b ta strippan å gifta sej me henne så fall...
ja då kan du ju gå med dom andra gästerna ,
och din man får en strippa.
han blir nog glad ska du se!
:D :D :D :D
så kan ju du gifta dej med han om ngt år när du är redo
själv är jag jätte redo jag skickar min man till en prostituerad som morgon gåva!
bra va?
:D :D :D :D
Ja, ja får väl lägga ner detta då =( Inte lönt att planera om man inte e redo!! Fick ja ju precis reda på... *lessen*
hej då då....ingen ide att du hänger här längre....
bara vi riktiga brudar som accepterar våran m2b med någon annan bör vara här
:D :D :D :D :D
Ah... kanske man skulle pröva att gifta sej allihopa då? Jag, min m2b + en strippa :P
ja varför inte?
:D :D :D :D :D :D :D
i våra fest program tänkte vi skriva riktigt elaka saker om alla gäster....
tex morbror X var otrogen med kusin X
osv.
jag menar allvar med den här frågan ...går vi för långt i vår humor då tror ni....
:D :D:D :D :D :D :D :D