PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Kjell Präst
Nää du kan inte få sparken för detta lilla oskyldiga,seriösa och förtroliga samtal du för här med oss. Lämna oss inte!
Kjell Präst>>>VA? Får ni inte det? Guuuuud så bakåtsträvande svenska kyrkan är! Jag blir så trött! Det är väl det minsta man kan kräva, alla vi som vill att prästen strippar vid altaret, ska vi behöva ge upp den drömmen. Tycket verkligen kyrkorådet att det är rimligt?
dallas
vi kommer köra "våran låt" efter den ...men vi garvade så mycket vid tanken på allas miner att vi kunde bara inte låta bli...
flamingokvartetten har gjort den låten..hahah det kommer bli as kul.
det är ju bara så tabu att ha en låt om att skiljas på bröllopet.
moahahahahah
roligare blir det inte
ska kanske tillägga att vi dessutom kommer ha ett ganska påkostat bröllop..så det kommer verkligen skära sej!
kjell präst
jag håller med dom andra ,kyrkan e värsta sten åldern ju! borde verkligen uppdateras till 2007 med vapen och strippor!
Ha, ha, ha!!!! Nu har jag läst ifatt. Ni är GALNA allihopa! Skitkul!
Nu har jag bestämt mig för att alla våra 756 gäster SKA hyra varsin indisk elefant. Sedan rider dom upp runt kyrkan och samlas i en ring och sjunger "I will always love you" i stämmor samtidigt som 3000 fredsduvor flyger upp och strör diamanter och rosenblad över oss (tycker ris verkar så trashy) vad tror ni, verkar det lite billigt med elefanter???? Jag kan inte bestämma mig! PANIK!!!!!! HJÄLP!!!!!
Mr Perfect´s blivande fru - du kan alltid ta DNA från en tyrannosaurus rex och klona fram nya. Så kan gäterna rida på dom istället?
Jaha... här lämnar man tråden i 2 timmar knappt och vad händer!!?? Ni fullkomligt spårar ju ur!!!! Vafan! Håll inte med mig nu bara för då....
Inga vapen i kyrkan!!??? Jag ska ju för faen ha Al Capone tema ju!!!! För dom som inte vet det så ingår faktiskt vapen då! Kan ju inte begära att mina boys ska bära runt på varsin banan istället! Är det INGEN som förstår mig!!??
Och vem fan är STEN!!?? (är han bra?)
Är det inte bättre med Mammutar än t-rex? Eller har ni nån som behöver käkas upp kanske?
miffolina NEJ! det går inte med några T-rex! Vårt färgtema är grått och silver(därav elefanterna. Tror du man kan silver- spraymåla en T-rex????