• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jetson

Ojdå! Jag kan ju inte stava!

"Förresten, tycker jag strippor är helt okej" ska det ju vara

och inte:

"Före Sten, tycker jag strippor är helt okej"

Guuuud, så pinsamt!! Sorry tjejer, hoppas jag inte upprörde någon i onödan.

• miffolina

NÄ vilken dålig pappa som inte ser till sin dotters bästa!!! :[ Jag tycker att du ska säga upp kontakten med honom!

• Liinda_e

jeeny

asså e du gravid...då får du skicka en stand in fattar du själv va att du inte kan gå där och stoltsera med synden....
    man har inte vit klänning för inte...DIN SLAMPA!:D :D :D :D (gick jag över gränsen nu????? ...vem bryr sej jag är ju bara ärlig!)
    din m2b blir nog bara glad om han slipper skämmas på er dag...hyr en strippa ...det är budget varianten...skådis är det exlusivaste

• Pokiyoo

Ja vem faan är nu Sten?
    Jag hoppas du inte menar min Sten för då jävlar!!!

• Yllo

Pokiyoo: Åhhhh vilket underbart tema!! Attans att inte jag kom på det innan

Liinda_e: Kul att ni fick en tid tills i morgon.. Svullnaden borde ju hinna gå ner tills bröllopet. Glöm bara inte att du inte ska betala innan du är helt nöjd med makens utseende

Bauti: Jamen har han betalat de tre tidigare bröllopen så får han faktiskt ta och betala det här med *basta*!!
    Ta lånet i din pappas namn och lägg till någon mille eller så.. och så förfalskar du hans underskrift. Sedan står han där med skägget i postinkastet och är tvungen att pröjsa Se bara till att du får en handläggare som kanske tar en liten muta för att "hjälpa" dig.. Det är ju den viktigaste dagen i ditt liv det gäller (för 4:e gången )

• Liinda_e

dallas

ja...vi alla brudar här på BT skickar våra oinbjudna gäster för att slav arbeta hos dig.
    har du plats för 10 456?

• Pokiyoo

Om han är bra i sängen o snygg kan jag vara stand in!

• Jetson

Min man så klart! Pucko!

By the way, så skiter jag nog i tackkort. Kom på att vi inte har några frimärken hemma.

• Liinda_e

bauti
    jag håller med yllo. tänk på att det ÄR den viktigaste dagen i ditt liv!
    gör vad som krävs.....
    har han ingen livförsäkring?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!