• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jetson

Åhhhh! Vet inte hur jag ska göra!!! Sitter här med tackkorten och sliter mitt hår. Har hittat en JÄTTEFIN bild på mig och min mamma som jag gärna skulle vilja ha som tackkort men nu har min svärmor börjat att protestera! Det är sååå typiskt henne! Så nu funderar jag på att ta ett annat kort som är på min mamma och svärmor. Inte lika fint men okej...Vad tror ni om det? Hur ska jag göra med styvmor? Ska jag klippa in henne i hörnet??? Vill ju gärna ha med ett vagnshjul också!!! Ahhh, panik hur ska jag göra!!???

• Liinda_e

GOD MORGON!!!!!!!
    oh my god!
    igår trodde jag att ni här inne på BT var humor befriade era jäkla dö bridezillas ...å vad ser jag .....
    fy fan vad kul ni e ju helt störda i skallen allihopa!
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• Pokiyoo

Åhhhhh jag gråter... orkar inte läsa mer......tror att jag ska ta å anmäla tråden till BT för jag har blivit psyko och lite beroende av att vara oseriös...

• Dallas

Jetson
    Om du har ett så fint kort på dig och mamma, tycker jag att du kan ha det på framsidan. Svärmor och styvmor kan du scrappa in lite snyggt på baksidan. Så har du vagnshjulet i mitten. Tror det kommer att bli succé!

Liinda_e
    Störda i skallen? Nämen är inte alla så här? Vi för ju fullständigt seriösa diskussioner här väl?

• Liinda_e

pokiyoo------

oseriös????
    ursäkta mej det här är en tråd där vi hjälper varandra på fullaste allvar när man har frågor om lite annourlunda bröllop...
    vad e så fel med det.
    skit i att läsa här då!
    bitch!
    :D :D :D :D :D

• Pokiyoo

Nu jävlar har jag bestämt mig vi ska nog efter allt ha ett tema bröllop..Vad tror ni om att ha ett Pimps ´n´Hoes tema?

• Liinda_e

fick tag på läkaren idag han har en tid imorgon så att vi nu kommer kunna operera min fula m2b...
    han lovade att svullnaden ska hinna gå ner.
    nu undrar jag ...är det nån här som opererat om sin m2b innan bröllopet och inte blivit nöjd?
    hinner man göra om det då?

• Liinda_e

pokiyoo

jätte bra med nakna strippor överallt runt din m2b ...som flankerar honom heeela kvällen...
    moahahahahahaha

• Liinda_e

för det är väll fullt normalt!
    kan du inte acceptera det då är du inte redo att gifta dej!

• Pokiyoo

Jo jag glömde tala om att jag har BOKAT Ekotemplet augusti ut så ni andra som har planer att vara där kan hitta ett annat ställe att vara på
    Och avspärrningar kommer att finnas så det är ingen ideé att ni försöker ens en gång, beväpnade vakter kommer att finnas på plats.

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!