PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Jag har haft funderingar på att förvandla kyrkan till en Laserdome.... Tror ni det skulle funka`?
Här är våran musikunderhållning till festen
www.angelfire.com/ak2/intelligencerreport/singing_horses.html
Mr Perfect´s blivande fru : Tror det blir värsta succén!!!
hahhaaha det var ju skit bra! kör på den...alla gäster kan ju få sitta och klicka på sina favvo hästar!
Man hinner ju inte me här längre!! Kan ju inte lämna denna tråd för länge...
nu har jag ringt min mamma och sagt att om hon inte oxå har bröllops klänning på sej är hon inte välkommen.
jag tyckte bara att mamma skulle få vara lika fin som jag och jag tror att det skulle bli jätte vackert.
men hon vägrar???!!!!!!!!
då sa jag att hon inte behöver komma.
vill inte förlora min mamma ,men var ska man dra gränsen?
ska inte hon ställa upp på mej på min dag?
HALLÅ klart att din mamma ska ställa upp!! Min Mamma ska ha sin på sej som hon hade för 25 år sen då hon gifte sej... Har skrivit d i inbjudningarna att ALLA ska ha sina gamla bröllopsklänningar på sej!!!
åhhh det kommer bli jätte fint.
kan inte du skippa din då och bara ha jeans.
och era manliga gäster typ frack och din man jeans oxå.
typ ett omvänt bröllop.
alla era gäster får gå upp för gången och viga sej och ni är vittnen.
alla gäster vid honörs bordet.
ni kastar ris på dom osv...
kan nog bli jätte bra!
kom ihåg att det är ER dag,och det är viktigt att få så som ni vill ha det!