PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Men vad gör man inte när man sitter på jobbet och har tråkigt? Tack gode gud för den här tråden, det livade ju upp min dag....
din dag?
tror du verkligen den här tråden finns till för DIN skull?????
ursäkta ? tror du världen kretsar runt dej lr?
Äntligen har jag hittat min dröm klänning
www.blocket.se/vi/12195793.htm
det e ju den jag ska ha!
något annat finns det inte att kretsa kring kan jag tala om för dig!
Gud vad gräslig!!
Nu tycker jag att du är riktigt elak, Liinda_e ska ju ha den, hur kan du bara säga att den är gräslig då? nu blir hon ju jätteledsen och det är ditt fel!
(fast i smyg kan jag hålla med - fy bubblan vad ful)
Jag har lärt mig att man ska halla sig undan för brudklänningsannonser som innehaller "unik och vacker" eller "fantastiskt underbar".. ungefär som husannonser med "rustik atmosfâr".. dâr finns i regel knappt vâggarna kvar!
här ska en av mina tärnor ha
www.blocket.se/vi/12460216.htm
Liinda_e .. bara ett tips.; passa dig för att skriva för manga inlâgg själv i rad. En kompis gjorde det här och blev varnad. ALLA hennes tidigare inlägg suddades ut.. det är nâmligen mot reglerna av nagon anledning.