• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Zozo

Det tycker INTE JAG! HUR kan du tycka att Mc Donalds är billigare??? de har ju bara konserveringsmedel i sitt kött! Nâe, be din mamma slakta Rosa och gör egna, ekologiska brugare! (Utan att för den skull göra illa nagra djur förstass!)

• Liinda_e

vem är rosa då om inte ett djur?
    en moster lr nått?

• Viktigpetter

Är inte Rosa exet?!

• Zozo

Ne hon e ju naturligtvis en kossa, men man far ju inte göra henne ILLA!

• Yllo

Liinda_e: inte lär det bli bättre om två månader efter bröllopet heller... att sitta på BT alltså Jag har varit gift i ett helt år redan och kan bara inte slita mig härifrån

Varit rätt så lungt sedan jag loggade ut på jobbet. Måste ju skynda mig hem och svänga ihop en sockerkaka innan jag satte mig framför datorn igen.. Bara 4 sidor att plöja igenom

• Viktigpetter

Yllo
    Men om du redan gift dig, vad ska du då med sockerkakan till?

• Liinda_e

precis sitter du här och LJUGER????????

• Liinda_e

det här är faktist en seriös tråd där vi är ärliga och hjälper varandra med våra ngt annourlunda bröllop!

• TezzAmore

Bauti: Tack för tipset om min mor som kock, men det kan bli lite klurigt! Jag har redan bett henne om hjälp med att servera det utspädda vinet (det blir ju så himla dyrt annars) samt parkera alla gästernas bilar och även ta emot deras jackor och jag får inte glömma, servera maten till alla med. Det är inte så mycket hon ska göra igentligen när jag tänker efter, det är ju hennes jobb att hjälpa till nu när jag äntligen gifter mig. Fast hon har ju lite svårt att ta sig fram i det höga campinggräset med sin rullator, men det spelar ju igentligen ingen roll!

• Liinda_e

hahahahahahahahahahahahaha ont i magen

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!