PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
TezzAmore :
Säger Nej med ovanstående motivering...
Tezz.. Men var inte din syster dum mot dig och sa att hon inte tyckte om chpckrosa som tema? Sparka ut henne sa far du plats till barkillen!
nu säger min sambo som kom hem efter en hel dag på jobbet att det är dags för mej att lämna datorn och byta pyjamasen mot vanliga kläder och göra ngt annat en stund......
party pooper!
men jag kommer tillbaka ikvll till den bästa tråden ever!
Vi tänker inte ljuga för våra gäster och säga att vi bjuder på lunch dagen efter.. nej då.. vi tänker vara så ärliga att vi låser dörrarna när alla kommit in och när jag och maken avlägsnar oss för att ta natt.. Ja då meddelar vi allihop att dom ska stanna kvar och städa.. Ingen smiter undan då vi har låst dörrarna. Dessa öppnas inte förrän det är riktigt rent och fint. Med andra ord så kommer vi att låsa in alla gäster över natten. Funderar på att hyra in attacktränade dobberman pinchers som patrullerar gästerna under natten... och på morgonen så kommer den där stadiga biten med piskan in och sätter fart på gästerna
Zozo: Självklart kan ni kräva in städningen i efterhand.. speciellt om ni inte fick någon present! Resebidrag räknas inte då dom redan är spenderade.
Fast vill du verkligen ha dom i ditt hem när du inte är hemma? Jag skulle nog helt klart föredra att vara hemma och med piskan i handen se till att dom städar bra
Visst Zozo! Så här ska jag se ut:
Gillar du förresten räkor??
Säger hej då här ist, för det verkar som om alla från Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4 är här och snurrar
Liinda_e: Du skulle ju dumpa honom om han gnällde över att du fortfarande satt i yamisen framför datorn! och dumpa honom kan du göra medans du väntar på nästa inlägg
Tezz
kan inte DU ta med barkillen då? din dejt kanske flyttar på sig lite snällt... vaddå? gifta sig? ja, men till middan kan han väl låna ut dig i alla fall.
Jetson.. Ah jag kan ta med en egen räka om jag far komma pa ditt bröllop!
Ha ha! Liinda_e e feeeg!!! Dumpa säger jag bara!