PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Zuki:
Du som ändå är till åren kommen bestämmer väl själv vem du ska ligga med??
Men OM du nu måste sova med mannen i ditt liv så har jag ett bra ordspråk:
DEN MAN LIGGER MED FÅR BÄDDA!!
(istället för "som man bäddar får man ligga")
Lady jag har försökt påpeka det för honom att det är meningen att han ska bädda men det funkar inte!!! Han kanske inte är värdig mig? Ska jag byta ut honom innan bröllopet tycker du?
Zuki:
Nu blir jag osäker...Om han är med och betalar bröllopet så kan du ju byta ut honom, kanske helst efteråt...eller blir det dyrt då?
OM han nu bäddar så att ni kan ligga så får du kanske lägga ner tid i själva bäddningen och tid är ju också pengar...jag vet inte? Vad tycker du själv?
...eller kanske innan?...eller? Usch nu får ju vi mer panik...och då kommer ALLA vana BT:are lämna ett standardsvar:
DET ÄR DIN DAG- GÖR SOM DU VILL och då blir det ju bara meeer beslutsångest över att inte kunna bestämma sig
hmm... jag blir med osäker på hur jag ska göra.... Jag ska moget överväga det hela och återkomma senare med en lösning på problemet. Ja han heter ju inte så IRL men du fattar...
...nej, min heter inte heller det IRL!
Kära zuki
Det ÄR DIN dag så DU gör som DU vill
Men allvarligt talat, du kommer nog att klara det galant. Om inte så.... ja inte f*n vet jag.
Va e problemet?? Du får ligga me en man, kan d bli bättre eller? Eller handlar d om att han inte bäddar efter sej?
hej alla, nu e jag tillbaka efter en skogs promenad med m2b och hunden....
dom båda behövde komma ut och kissa....
zukigirl
du behöver inte sova med honom på bröllopsnatten.
själv ska jag spendera den med bestman.
klarar inte min m2b av det är han inte redo att gifta sej..... :D