• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Så ni menar att jag kan ta bestmannen istället. Ja men det är ju lysande! Det är sambons lillebror...Lammkött!!!
    Liinda_e här har du! jonnaochmarko.weddingannouncer.com/ Fast jag ser faktiskt lite psyko ut på bilden. Ja just det ja, jag ÄR ju det! (annars finns det en bättre bild under "Visste du detta?")

• Dallas

PANIIIKKK!!!
    Taxiverksamheten är igång IGEN, för h***ete; ungar nu för tidan kan inte gå ens 4 km.
    Gnäll gnälll: det är för lååångt juh! Återkommer!

• Lady o Lufsen

Dallas :
    Är inte du högsta hönset i taxifirman??? Då kan du nämligen säga ifrån vilka kunder du vill/ inte vill ha i bilen eller hämta! Du måste ju ta makten över bilen och milen, fattar du väl??

• zukigirl

Dagens bortskämda snorungar!!!

• Jeenny

Liinda_e: Litar du inte på honom kanske du inte ska gifta dej me honom?? :P

• Lady o Lufsen

Zuki:
    Gnäll inte på dagens ungdomar för det är vi föräldrar som skämmer bort dom!

Lär dom bädda sin egen säng!!!

• Liinda_e

Zuki

du borde låta barnen ta över verksamheten...luta dej tillbaka och låta dom jobba. dom får köra taxin och dra in pengarna!

jeenny

som jag skrev tidigare idag så har jag ju gjort slut...ska bara gifta mej med honom för att få ha mitt bröllop

• zukigirl

Liinda_e: kan man inte bara hyra en brudgum då? Allt annat går ju att hyra!

• Liinda_e

ja det såklart...ngn som vill hyra ut sin???? :D

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!