• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Viktigpetter

Kan du inte kombinera grisarna o avloppsvattnet då?

• Viktigpetter

Men Yllo! Barnvakt får ju bruden fixa förstås! Är det barnfritt som gäller så måste det finnas barnvakt! Eller... hur var det nu... var man tvungen att fixa barnvakt själv? Näe...

• Liinda_e

fast det passar mej bra jag ville ju inte ha honom egentligen,ville ju bara gifta mej...kanske lite synd på pengarna jag ska lägga på att operera om honom inför bröllopet...men men ...han e ändå störd som inte tycker jag ska sitta på bt heela dagarna

• Yllo

Liinda_e: Bra att du visade honom var skåpet ska stå!! Här ska inga karlar komma och sabba för oss bridezillas *hornen växer ut*

• Liinda_e

tezzamore

vi gifter på jul afton ju!!!!!
    men vi vill inte ha begagnade grisar...tackar vänligt men bestämt nej tack!

• Viktigpetter

De har väl förresten barnvakten i ett rum bredvid, med barnbord, korvar o hamburgare, glass, filmer o en massa leksaker. Å så nåt extra kul till de lite större förstås! De kanske kan få nalla på det utspädda vinet?! Å så har de väl fixat en amma också - vore ju tokigt för de riktigt små annars.

• Yllo

Han är ju inte opererad än... det var ju i morgon han skulle fixas till... och föresten så sa jag ju åt dig att inte betala förrän du var helt nöjd med resultatet

Aha.. det är alltså bruden som ska fixa barnvakten. *kastar mig på telefonen och ringer och avbokar min*

• Liinda_e

yllo

det är bara jag som är själv skriven på allas bröllop!

• Viktigpetter

Liinda_e
    Om ni inte vill använda dem när de är begagnade så får ni väl äta upp dem istället!

• Liinda_e

jamen nu ska vi ju gifta oss...och då måste han opereras...så som det är nu kan han ju bara inte se ut...han matchar inte allt det andra

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!