• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

inte som typ det här alltså .
    åh vad jag är tröstig skulle passa bra med en cola....allways coca cola.....
    och imorn e det fredag och det är dags för kyckling.......ähh fan kom inte på vilket mäske det var...verkligen värdelös gingel när man inte minns märket

• Liinda_e

asså det här är ju lite ot...men nu undrar jag : tror ni att det skulle passa med ett lordi liknande band på festen?

• Mitziemoe

Det kallar jag smygreklam.. eller smyg å smyg...
    varför skulle det inte passa med ett sånt band??? tycker man om sån musik e det väl klart att man ska få ha d på sin fest..*ler* men man kanske ska blanda lite om inte alla tycker om den musiken...

• zukigirl

Klart som fan att det passar!!! Jag vill oxå ha dom!!! Då blir våra finska gäster glada!!! *hehe*

• Liinda_e

vadå jag skiter väll i om mina gäster gillar det!!!!!
    det är ju MIN kväll!!!!
    hallåååå det är ju så du ska svara!
    dahhh

• Mitziemoe

oj oj oj... jag slant nog på tangenterna mitt under allt svammlande där skulle ju såklart stå att det e din kväll å klart att du kan ha ett sånt band

• zukigirl

*hehe* Ironi gumman! Dom skulle troligtvis göra på sig!

• Liinda_e

vore inte det kul då?
    hälften av gästerna får gå hem för dom har sk*ti* på sej......
    vilken syn

• Mitziemoe

nä nu ska jag krypa ner me hundarna å sambon i sängen å sussa kudde... ha d gött!!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!