PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
inte som typ det här alltså .
åh vad jag är tröstig skulle passa bra med en cola....allways coca cola.....
och imorn e det fredag och det är dags för kyckling.......ähh fan kom inte på vilket mäske det var...verkligen värdelös gingel när man inte minns märket
asså det här är ju lite ot...men nu undrar jag : tror ni att det skulle passa med ett lordi liknande band på festen?
Det kallar jag smygreklam.. eller smyg å smyg...
varför skulle det inte passa med ett sånt band??? tycker man om sån musik e det väl klart att man ska få ha d på sin fest..*ler* men man kanske ska blanda lite om inte alla tycker om den musiken...
Klart som fan att det passar!!! Jag vill oxå ha dom!!! Då blir våra finska gäster glada!!! *hehe*
vadå jag skiter väll i om mina gäster gillar det!!!!!
det är ju MIN kväll!!!!
hallåååå det är ju så du ska svara!
dahhh
oj oj oj... jag slant nog på tangenterna mitt under allt svammlande där skulle ju såklart stå att det e din kväll å klart att du kan ha ett sånt band
*hehe* Ironi gumman! Dom skulle troligtvis göra på sig!
vore inte det kul då?
hälften av gästerna får gå hem för dom har sk*ti* på sej......
vilken syn
nä nu ska jag krypa ner me hundarna å sambon i sängen å sussa kudde... ha d gött!!
sov sött.....