• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tizzeltazz

Sister of the Night

nej nu tycker jag veeerkligen att du sänker både standard och moral på den här tråden med dina illasinnade och patetiska små påhopp *rätter till glasägonen och glor nedlåtande* jag har bara uttrykt MIN åsikt som JAG har rätt till utan att blanda in någons hängande behag! *usch vad osmakligt*

liinda_e
    tårar som tårar, här är man inte kräsen ;) :D

• Sister of the Night

Jag är bara saklig. Det ska man vara! Folk som bara vill bli strukna medhårs har inget på ett forum å göra! :(

• Liinda_e

känner lite panik för att sova och sen måste läsa ikapp typ 40 sidor på den här tråden det första jag gör imorgon bitti....för allt annat är ute slutet.

• Sister of the Night

Tizzeltazz

Höhöhöhö, som om det gick att sänka den... :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• Tizzeltazz

*ASG*

det bästa med dubbelmoral - förlorar man den ena har man den andra kvar!

"Those are my princples. if you dont like them, I have others..."

• Sister of the Night

Liinda_e

välkommen till min värld :o :D

*stirrar fascinerat på de oändliga blå siffrorna i botten på sidan*

• Liinda_e

den gyllene regeln: skriv alltid nya inlägg så som du själv vill bli bemött.....

shit det betyder att jag sitter i skiten efter ha startat denna tråd :D :D :D :D :D :D :D :D

• Tizzeltazz

sister of the night
    om vi försöker riktigt mycket så kanske...? :D :D :D :D :D :D

usch och fy, läste just mitt inlägg och fick en bild av hur ont det måste gör att "uttryka" sin åsikt... :o

• Sister of the Night

"Those are my princips..."
    *noterar raskt i blocket bakom örat för framtida bruk :)*

• Tizzeltazz

*skanderar takfast "påhopp på Liinda_e! påhopp på Liinda_e! påhopp på Liinda_e! påhopp på Liinda_e!*

hihi

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!