PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Sister of the Night
nej nu tycker jag veeerkligen att du sänker både standard och moral på den här tråden med dina illasinnade och patetiska små påhopp *rätter till glasägonen och glor nedlåtande* jag har bara uttrykt MIN åsikt som JAG har rätt till utan att blanda in någons hängande behag! *usch vad osmakligt*
liinda_e
tårar som tårar, här är man inte kräsen ;) :D
Jag är bara saklig. Det ska man vara! Folk som bara vill bli strukna medhårs har inget på ett forum å göra! :(
känner lite panik för att sova och sen måste läsa ikapp typ 40 sidor på den här tråden det första jag gör imorgon bitti....för allt annat är ute slutet.
Tizzeltazz
Höhöhöhö, som om det gick att sänka den... :D :D :D :D :D :D :D :D :D
*ASG*
det bästa med dubbelmoral - förlorar man den ena har man den andra kvar!
"Those are my princples. if you dont like them, I have others..."
Liinda_e
välkommen till min värld :o :D
*stirrar fascinerat på de oändliga blå siffrorna i botten på sidan*
den gyllene regeln: skriv alltid nya inlägg så som du själv vill bli bemött.....
shit det betyder att jag sitter i skiten efter ha startat denna tråd :D :D :D :D :D :D :D :D
sister of the night
om vi försöker riktigt mycket så kanske...? :D :D :D :D :D :D
usch och fy, läste just mitt inlägg och fick en bild av hur ont det måste gör att "uttryka" sin åsikt... :o
"Those are my princips..."
*noterar raskt i blocket bakom örat för framtida bruk :)*
*skanderar takfast "påhopp på Liinda_e! påhopp på Liinda_e! påhopp på Liinda_e! påhopp på Liinda_e!*
hihi