PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
läste just på pusst tråden och höll på att klampa i traveret igen....ville skriva ngt dumt...
hmmm jag får nog bara hålla mej till den här tråden.
så var det ju det här med underhållning på festen, och när vi ändå nu talar om strippor....
vi tänkte plocka in strippor klädda som bond brudar som ska flankera dom manliga gästerna heela kvällen....
som en liten present från oss till dom.
vet inte vart jag fick iden ifrån. :D
men vad tycker ni kommer det funka?
I live in my own world...but its ok - they know me here
I cant remember if Im the good twin - or the evil one
I dont suffer from insanity - Im enjoying every minute
I can bend minds with my spoon
I met an old man. I didnt like him. He got stuck in my teeth.
tizzeltazz
jag kan sy din klänning...
kostar endast 23 000 och jag lovar att den kommer bli helt smaklös!
ahhh bond brudar... DET var orginellt och jag tror aldrig att jag läst om det här på BT förut... men ta det lilla lugna, människor blir lätt upprörda så låt dem ha liiite kläder på sig eller nåt... vispgrädde? det kan fungera som kläder...
åh vad bra, det är bara superdyrt som kan göra mig lycklig! men då måste du garantera att färgerna inte passar ihop på den, det är alldeles för mjäkigt och diskret för mig... det är MIN dag och jag ska SYNAS banne mig!
oh kan jag ha blinkande lampor i den????
vacker!
www.blocket.se/vi/12766173.htm
klart du kan om jag fattar rätt vill du ha lite som en julgran?
den här är inte heller dålig
www.blocket.se/vi/11885542.htm
detta kan man ha på festen om man vill byta från klänningen
www.blocket.se/vi/12704007.htm