PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
sister of the night
då har din mosters grannes flickväns hundvakts lillebrors svärmor extremt dålig smak hon och hennes omgivning borde avrättas!
och jag säger bara vad jag tycker, det får man göra så du kan inte bli arg!!!!!!!! då är du en frihetshatande människa!!!!!! en sån som stödjer terrorister!!!
nä måste sova nu....min m2b undrar om jag blivit helt tokig kan jag tänka mej.
vi har alltid lagt oss samtidigt i 4, 5 års tid tills nu när jag hitta bt och blivit en bridezilla.....
så hela veckan har han pussat mej på pannan med en lätt skakning på huvet innan han går och lägger sej (och jag sitter vid datorn och har inte ens tid att säga godnatt)...........
hehe jag är verkligen beroende.....
Liinda_e
gud vad bra då kan jag överraska min kille med den imorgon, när han kommer hem ska jag vara helt uppklädd och uppsminkad med MacDonalds-bågar till ögonbryn, mörk underlagskräm och vitt läppstift med svart löppenna så jag ser ung ut igen..
tizzeltazz
du e bara ärlig!
det ska man va!
Nä? Det där *viftar vildsint med ett parkinsonsaktigt finger och spottar fradga* det DÄR var minsann ett påhopp!!
Skulle jag vara frihetshatande?
Som föresråkar fritt hängande behag på såväl damer som herrar på offentliga badstränder!
Det var det värsta.... *blänger*
tizzeltazz
kan garantera tårar från hans ögon när han ser dej i den munderingen.....
(kan inte lova att det är av glädje dock ) :D
ska vi bilda stödgrupp?
vi kan logga på varje dag och prata om vårt beroende... hmm... nånting är fel i den tanken men kommer inte på vad riktigt...
Good night queen crazy!
sister of the night
tagga ner ,här talar vi i vänlig ton,kan du fatta det din bitch!
ska gå...snart....snart.......
inte än....snart.......