PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
stor polka gris klubba.....
en gris som dansar polka på en klubba?
fan vad det lär svalka om inte annat! :D :D :D :D
*fnyser förnärmat*
eller så sitter jag med en svart slimmad macbook i knät eftersom jag inte orkar ta upp min egen dator (powerbook g4) som ligger under sängen... min hp är förvisad till vardagsrummet eftersom den låter för mycket...
så sitter här i en gigantiskt mörkblå säng och knattrar förnöjt med m2b som nån slags vallgrav runt mig...jag vet inte riktigt vad han håller på med faktiskt... *hmm*
med en bärbar dator?
varför skulle den svalka?
:D
Nja, näe, alltså, inte en SÅN. Mer en sån där på pinne du vet, som man måste ha knästrumpor, hårtofs och näpen uppsyn för att få.
Tizzel
jag tror du har en svart slimmad Mac-cock i knät i sängkammaren :D
ohhh dirty.......
min kära nattsyster nu får su sluta smitta mitt rena sinne med dina perversiter!
nu flyger det runt konstiga klänningar, strippor, isstolar, polkagrisklubbor och ett och annat bart underliv (ja det var oxå ditt fel) där inne och snart kommer jag börja drömma väääääääääldigt konstigt!
och jag tror fortfarande inte på den påstådda oskyldigheten av en person som SLICKAR på en KLUBBA vilket är riktigt perverst!
Nä, bärbara datorer svalkar sådär lagom. tänkte mer på isstolen igen *ler och ser den framför mig - tack _ilsa_!*
är det en kock på mac donalds.
tizzel jobbar din kille möjligt vis på mac donalds som sister antyder?