• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tizzeltazz

exakt, blinkandes i olika färger... gärna en neonslinga med texten BRUDEN på ryggen och ett utklippt snirkelmönster runt. så ska allt vara i superglansigt satin typ 80tal...

• Tizzeltazz

catsuiten blir perfekt på min (då) nedbantade kropp (jag ska ju gå ned 50 kilo då jag väger sataniska 70 kilo nu!!!!!!!) så alla karlar fattar vad de har missat!

• Liinda_e

ok lätt fixat sätt bara in pengar på det här kontot först så skickar jag klänningen snart
    1234-56789123

• Liinda_e

bra där....bata på .you go girl!
    ät tapet klister om du blir för hungrig!

• Liinda_e

BANTA
    jävla tangent bord å stava fel

• Sister of the Night

*upprörd*

Men hallå, den klänningen får ni inte dissa, det tycker jag är taskigt *hur fan anmäler man tråden*
    Just Den hade ju min mosters grannes flickväns hundvakts lillebrors svärmor på derass bröllop!!!

• Tizzeltazz

*kastar onda blickar på liinda_e's elaka elaka tangenbord*

jaaaa tapetklister lär ju stänga till b¨de här och där...underbart.

men du har väl klänningen klar om två dagar? jag ska gifta mig då har jag bestämt men min killeh ar inte friat än fast det kommer han snart för jag har frågat honom varje dag om han inte ska snart och sa att det ska göras innan söndag!

• Liinda_e

stackars henne.......
    var det möhippa lr maskerad?

• Liinda_e

skickar den imorgon bitti...lovar
    sätt in 23 000 + moms nu så får du den imorgon kväll

• Sister of the Night

Linda_e

MOAHAHAHAHAHAAAA :D :D :D

Lite både-och, tror jag!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!