>>>Karis Anneli
Ja jag skulle ju hålla mig borta, så det får bli ett sista inlägg. Du har min fulla respekt på alla plan, jag misstror inte eller granskar dig. Summorna kan verka stora, och jag håller verkligen med dig (sett ur mina blåa svenska ögon). Men som sagt var, det är inte jag som styr tillställningen själv. Jag har en blivande och hans föräldrar som bestämmer, tycker och tänker (och betalar) en massa, just för att de vill det!!!
Om du har reagerat på ett flertal inlägg och tyckt det varit något konstigt i dem, så kan jag lugna dig med att vartenda ord är sant! Du insinuerar att jag "satt o ljög och inte hade nåt bra försvar?"
Men kom igen, varför ska man göra så??? Det låter helsnurrigt, iallafall i mina öron. Varför vill någon låtsas vara något man inte är, eller sitta och driva med folks engagemang? (Det är konstigt att det finns en sån misstänksamhet på en sådan här sida)
Självklart kan man reagera på flera av mina inlägg , men jag tror ni som reagerat gör det för att det ligger så långt från er egen värld och det känns "osant" för er själva, det jag vill säga är att den värld jag lever i kanske inte är konstig för mig, men kanske för dig.
Hoppas vi kan avsluta den här tråden på ett fint sätt nu, och jag hoppas att ni som valt att tro på mig (helt sjukt!) känner att ni gjort något bra, mig har det iallafall gett idéer i massor!!!
Och ja, vi har nu flera kordinatorer som har jobbat fram olika förslag, som sedan kommer att slås ihop till enbart två, om ni nu tror på det
Sen hurivida jag lämnat tråden "för lätt" och att det är "märkligt", det orkar jag inte ens svara på.