Men ge er!
Nu har jag lyckats ta mig igenom hela tråden. Hade bänkat mig vid datorn för att få läsa en massa härliga råd om lyx och flärd.. och vad ser jag?? Jo, en massa elakheter som stuttsar fram och tillbaka
Inte underligt att TS valt att avregistrera sig
Jag hade ingen möjlighet själv att ha ett riktigt lyxit bröllop, men jag drömde om det. Fick ett fint bröllop, men inte så stort som jag drömt om. Önskar att jag också kunde få vara en gäst på TS bröllop.. det skulle vara en helt underbar upplevelse att få vara med om ett sådan härligt stort, påkostat, genomtänkt och välplanerat bröllop någon gång i sitt liv.
Har väl egentligen inga nya tips att komma med TS (om du nu förhoppningsvis finns kvar under annat nick och läser detta). Tycker att du har fått väldigt många fina idéer om morgonrockar, champange, praliner, events m.m.
Flandersslipade stenar är i mitt tycke de vackraste. Själv har jag 7 st flanderstenar i min vigselring av kvalitén River VVS (maken ville helst ha R/FL, men plånboken sa tyvärr stopp där).
En bild som kommer framför mig när jag blundar och tänker på ert bröllop på Hawaii är väl något i stil med... Sandstrand, vita pelare, fladrande vita slöjor, en brudbåge med vita orkidéer.... (själva vigseln alltså). Festen... mmmmmm... massor med god mat, sköna bekväma stolar, handrullade cigarrer åt de rökande herrarna (som rullas på plats), chokladfontäner.... hur ser åldrarna ut för gästerna? Är det många ungdomar och många av den äldre generationen? I så fall skulle man kanske kunna tänka sig att ha ett rum för disco/pop musik och ett rum för "Vikingarna"
Glöm bara inte riktigt vackra maffiga blomsteruppsättningar, fast undvik gärna sådana där som till slut ser ut som gigantiska träd.. tycker inte dom är så fina... Mycket lyktor som man kan tända på kvällen...
Hoppas att den här tråden fortsätter och att du kommer tillbaka TS
Älskar att läsa om exklusiva bröllop
Lycka till med planeringen och jag hoppas verkligen att du får en helt underbar dag i början av nästa år!!