Trist när folk känner sig dåligt bemötta. Anledningen till att jag valde att alls kommentera i den här tråden, som var ganska underhållande var att den förundrade mig lite. Eftersom TS själv skrev att det finns ju så många "budget trådar", där man diskuterar billigaste alternativet och hon ville ha en motsatts. Ofta i budgettrådar kommer någon med lyxigare variant av bröllop in och skriver kommentarer som -Hur kan man få det så billigt, mitt bröllop kostade så här mycket. Folk drar sig sällan för att räkna upp hur mycket pengar de spenderat i budgettrådar. Ganska ofta kan det komma taskiga kommentarer även där. Mycket sällan blir det samma ramaskri som i den här tråden. Trots att trådstartaren då endast bett om budgettips, avregistrerar man sig inte för att någon skriver om dyra alternativ. Tycker därför att det var märkligt att just TS i den här tråden ansågs så speciell och måste skyddas från allt vad negativa kommentarer gällde.
ramlösa, jag förstår inte vad du menar med att leta upp snaskigheter? Vill man ha ett schysst forum, får man väl visa det även i andra trådar än sin egen.