• Engelbert

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

Hej,
    har under en tid läst många inlägg om sk budgetbröllop och hur man spar in pengar på att tex äta på papperstallrikar kontra porslin, maskintillverkade lågbudget ringar från Schalins mm...

Det är helt okej att spara pengar, det är inte det, men finns det någon som vill diskutera om det motsatta?
    Det blir lätt bara prat om budgetbröllop här... Kan vi inte snacka om lite exklusivare saker också?

Låt pengarna rulla...Och låt kortet dansa på bordet!

• Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)
  • marranmi

jagärsåkär: vilken härlig inspirationssida, ska nog starta en tråd där alla får lägga in sina speciella inspirationssidor, är så kul att se vart alla idéer kommer ifrån!!

• jagärsåkär

Susanne, Lund: lycka till på lördag!! Gud vad spännande, låter hur härligt som helst.

Bra idé marranmi!

• jagärsåkär

Mollyn, vilka häftiga idéer ni har! Jag låter mig inspireras!! Ljusdesigner är inte fel... stämningen kan ibland hänga på ljuset, så sant!

• Mrs Van Derkamp

Ingen som kollar på "Bröllop i miljonklassen" på TV400?Där kan man verkligen få insperation!Såg igår en aldeles underbar brudklänning bl.a i fransk spets...Undra hur mycket det kostar.

• Yllo

Mrs Van Derkamp: Jag tittar på "Bröllop i miljonklassen" varje vecka
    Den där klänningen var rätt så läcker. Har för mig att det stod att klänningen kostade 15.000 dollar Fransk spets och äkta vita topazer i uringningen *slurp* Fast jag fattar inte vad som hände med diamanthalsbandet hon skulle ha haft på sig?? Örhängena hade hon, men inte halsbandet *förbryllad*

• Emmarcus

Åh, vad kul med en massa tips!

Även fast vi kanske håller lite i pengarna så här i slutet så är det jättekul med alla ideérna. För man kan ju göra om de lite så det passar ens budjet, men ändå få lite exlusivare känsla.

Är det någon som har ett bra tips på vad man kan "slänga" på brudparet utanför kyrkan. Förrutom ris, det är så tråkigt.

Lycka till alla!

• Emmarcus

Det var kul med glitter! Ska kolla runt lite, men jag kom på en annan grej.

Jag skulle vilja anlända till festen i en luftballong! Skitkul, ovanligt och häftig upplevelse, allt på samma gång! :)

• Susanne, Lund

Jätterolig idé! Problemet med luftballong är att vädret måste va helt perfekt för att de skall kunna lyfta och vi vet ju alla hur svårt det är att beställa perfakt väder till bröllopet :)

• Yllo

Hmmmm... Glitter... Vilken helt underbar idé till ett vinterbröllop Ser framför mig när brudparet kommer ut på trappan och gästerna står där med varsin påse glitter (inte julgransglitter alltså )och slänger.. Måste ju nästan se ut som snöflingor då *ler drömskt*

Den idén, plus några till härifrån, måste jag lägga in i minnesbanken inför den dagen vi ska förnya våra löften.. d.v.s. om ca 9 år Har redan börjat spara så att jag ska ha råd med ett mycket exklusivt bröllop

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)