• Engelbert

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

Hej,
    har under en tid läst många inlägg om sk budgetbröllop och hur man spar in pengar på att tex äta på papperstallrikar kontra porslin, maskintillverkade lågbudget ringar från Schalins mm...

Det är helt okej att spara pengar, det är inte det, men finns det någon som vill diskutera om det motsatta?
    Det blir lätt bara prat om budgetbröllop här... Kan vi inte snacka om lite exklusivare saker också?

Låt pengarna rulla...Och låt kortet dansa på bordet!

• Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)
  • Troll-P

BochB
    Om du gillar Rembo så kolla även på Agnes (svensk) och Linea Raffaelli, de går lite i samma stil.

• åsita

Jag vet inte om det räknas som lyx eller inte...Men vi har i alla fall hyrt ett ånglok från början av förra seklet som ska transportera gästerna från kyrkan till lokalen. Det är ju en lyxkänsla om inte annat...

• BochB

Troll-P
    Tack det ska jag göra!

• Brudgum 2008

Någon som vet om TS Engelbert är tillbaks än?

• Mrs Van Derkamp

BoBS bröllop låter lite likt engelberts bröllop...båda på hawaaii och båda skulle flytta till usa i höst??

• 071023 2

ja det verkar som att tråden har dött. Nu får vi läsa om papperstallrikar istället.

• Brudgum 2008

Engelbert, kom tillbaks!!!

• 071023 2

Mrs Van Derkamp och Brugum2008

Jag tror inte den där Engelbert kommer tillbaka.

Ska vi snacka Kinaklänningar?

• Mrs Van Derkamp

Låter inte bob och engelberts bröllop lite lika?

• 071023 2

2007-08-04 21:49 Mrs Van Derkamp

Jag kan hålla med dig. Läste längre upp i tråden. Hon kanske har dykt upp igen?

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)