vad jag tänkte på var att eftersom det blir ett stort och långt bröllop kan det vara schysst att ha en röd tråd, men inte för uppenbart såklart, men något som ger en helhetskänsla över hela vistelsen på ön.. har inte funderat klart än, men jag utbildar mig själv till ett yrke som skulle passa för liknande tillställningar, men de budgetar vi har haft att röra oss med har max varit 10000 hahah.. tycker din m2b om sverige? Det är ju trots allt ändå så att Sverige är omåttligt exotiskt i usa och canada (kanske även andra länder) och varför inte försöka få in sverige lite diskret? på ett smakfullt sätt, som jag skrev innan, men nobelmeny? Det går att få tag på och även tidigare års kockar... ett tips är även att kolla in tidigare års dekorationer i blå hallen, Tore som har varit scenograf där i tolv år hade vi som lärare förra hösten och är helt underbar, han har även varit scenograf till polarpriset, värt att kontakta om ni vill ha en schysst, svensk dekoration! Amerikanska dekorationer kan ju lätt gå till överdrift menar jag! En annan man som brukar få uppdrag att representera mat på mässor där Sverige är med är Bjärn Yllipää (tror att han stavar så) har gått på grythyttan och jobbar nu i skåne tror jag, googla på hans namn- han är matkonstnär och har gjort mat till ulrika hydman vallien och en svensk möbelmässa i italien..Maten är ju ändå en viktig del i att hålla temat, och om diskret snyggt svenskt är temat så vore det ju förträffligt att använda sig av topparnas topp inom både dekoration och mat? Tyvärr kommer jag inte ihåg vad Tore heter i efternamn, men de på nobelstiftelsen borde veta vem jag pratar om eftersom det är dem han har lagt fram sina förslag till! jag rekomenderar verkligen honom!