• Engelbert

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

Hej,
    har under en tid läst många inlägg om sk budgetbröllop och hur man spar in pengar på att tex äta på papperstallrikar kontra porslin, maskintillverkade lågbudget ringar från Schalins mm...

Det är helt okej att spara pengar, det är inte det, men finns det någon som vill diskutera om det motsatta?
    Det blir lätt bara prat om budgetbröllop här... Kan vi inte snacka om lite exklusivare saker också?

Låt pengarna rulla...Och låt kortet dansa på bordet!

• Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)
  • Engelbert

Oj, min man kommer inte därifrån. Bröllopet kommer att hållas under första kvartalet 2008, och ja, bilder kommer garanterat komma ut. Kordinatorn har blivit kontaktad av en tv-kanal (amerikansk nyhetskanal) som vill göra en grej kring det här...
    Så vi får se Vi kanske kan "bjuda" dem på några delar, men främst vill vi nog vara för oss själva, och vi vet att alla gäster som kommer uppskattar det också. Det är svårt att hålla det hemligt som det är, det är alltid något flygbolag eller liknande som gärna säljer upplysningar.
    Flera som hade tänkt ta eget flyg kommer nu välja att resa reguljärt istället. Men visst kommer det läcka ut

• Mrs Van Derkamp

Är du nån typ kändis eller så?

• Engelbert

Kändis vet jag inte, men min blivande är ju inte helt okänd...

• Mrs Van Derkamp

Hm så din blivande är amrekan och känd?Vad sysslar han med?Film,musik?

• Engelbert

Mer film än musik. Fast just nu är han med en vän i Malibu Beach och kollar fastigheter. Vi planerar att flytta dit om vi hittar något.

• Mrs Van Derkamp

Åh så det kommer komma många kändisar från USA då eller?Vad härligt,ett riktigt påkostat kändisbröllop här på BT!Inte varje dag man får vara med om det!

• Engelbert

Personligen så hade jag nog helst velat ha ett mindre bröllop, det blir så himla mycket ståhej.

Ja, det kommer gäster från ett flertal länder, bla USA. Om jag känner min blivande så kan han nog inte hålla truten nu när han är iväg, så det kommer säkert tillkomma ännu fler...

Och inte nog med det så har ju sådana här människor eget folk med sig också, men där har jag sagt stopp, de får fasiken bo på fastlandet. Vi kommer ordna transport för det och ha ett eget säkerhetsföretag som ordnar säkerheten, det är ju en helt fristående ö, så det bör inte vara några problem.

• marranmi

hihi, när jag först svarade på tråden, typ bland de tre första hade jag ingen aaaaning om att det var ett sånt här bröllop du menade, haha...måste ändå kännas magiskt att kunna köra till med ett jätteparty och förstår att förväntningarna är därefter..ni kanske kan ha en egen liten privat ceremoni med bara era närmaste först och sedan en välsignelse med alla era vänner omkring er? så får du en mindre tillställningn också?

• Engelbert

Jag hade tänkt det så, och förhoppningsvis blir det så. Visst är det kul med allt glitter och glamour, men det andra är ju också fantastiskt, och mkt mer personligt.

• marranmi

jag hoppas att ni får ett helt underbart bröllop med både personlighet, intimitet och kärlek och att ni skapar det utifrån era viljor. Sedan om det är påkostat och glitter, glamour och blingbling blir ju som det lilla extra och kanske sånt som andra värdesätter mer än ni gör och då kan det ju vara roligt att ha haft en privat ceremoni först! Jag tror att det kommer att bli ett jättefint bröllop oavsett kameror, kändisar eller helt vanliga döda som oss! Jag följer planeringen med spänning!

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)