• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Ivrig!! Glömde ju:
    burken
    det låter jättesnyggt!!

• burken

* sträcker på sig som en tupp*

Hm, de som känner mig kommer nog inte tro mig när jag säger att vi har gjort dem alldeles själva. Får nog styra upp hemsidan. Snart!

• Dallas

Ja gör det! Vi vill se, vi vill se!

• a02270

Ja jag vill oxå se..måste ju få insperation..;)

• burken

Får se vad vi kan åstadkomma. *klurar lite*

Vi har iofs faktiskt registrerat en plats som heter vårat blivande efternamn. Rätt coolt. Fast det dröjer nog lite ändå..

• a02270

åååh va spännande.

Jag är ju här och tjuvkikar mest *rodnar* Jag och mannen har förlovat oss, men inte gjort det offentligt än. Och ja vi har en dag, men ingen vet nåt än.

• Dallas

burken
    Okej då, jag får väl vänta då Jag hänger väl kvar ett tag till kan jag tänka mig, vi har ju bara varit gifta sen 10/2... jag har sett andra som hänger kvar några år efter bröllopet.

Jag ska erkänna att jag smygläser i många trådar*viskar* Någongång ger jag mig till känna

• a02270

och ja vi har fått ringarna, men vi har inte visat dem för nån än..*lurig*

• burken

Men passa sig så man inte får sig en slänga.

Blev anklagad för popcornkastning alldeles nyss

Funderade på att kasta in lite mer, men då kanske det inte blir någon nominering

• zukigirl

*fniss* Som jag har förstått det så är det många som har gift sig som fastnat här.... Det låter ju inte bra för min del!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!