• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

*smackar förnöjt*

det är bra med nätet

• zukigirl

Internjet?? Pratar ni ryska? (bara spånar)

• Kaffemoster

I NC är det varmt .. idag ska det bara vara 35 grader .. men i morgon är det uppe i över 40 igen ... Min mans bil är på verkstaden och det är olidligt att bara ha en bil .. Här kommer man ingen vart utan bil .. Finns inte mycket till bussar o.dyl. Cyklisterna försöker balansera på den knappt synbara vägrenen med livet som insats .. så det är inte så lockande att cykla till jobbet .. tyvärr .. Cyklade ofta till jobbet i Sverige ...

*Tar några annanas bitar och en slurk kaffe* .. mmmm .. Tack så jätte mycket!

• a02270

Kaffemoster- är det inte konstigt hur man bygger ut vägarna och bygger mer och mer Drive-in i usa?

Hade en kompis som bodde i Texas ett tag, och hon gick en dag till affären. Hon blev stoppad av Polisen, som sa att men här får du inte gå. Och blev nästan tvingad in i deras bil..

• Dallas

Här är det ju bara 22 grader, men ganska soligt. Funderar på att åka till sjön en liten stund, grabben vill bada. Jag badar ju helst i havet, så jag stannar på stranden idag. Orkar nämligen inte åka till havet nu, det tar ju hela 15-20 minuter Är mätt och trött

• Dallas

Å nötkräm! Gottegrisar är vi allihopa allihopa*nynnar*

Det blir inte stranden idag, ska till Hamburgsund och se på fotboll. Sonen vill absolut dit och se sin farbror spela. Jag är inte ledsen för det Badkläder behövs inte på planen moooahahaha

Jag är indisponibel så att säga

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!