• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Välkommen tillbaka Tant Brud
    och välkommen Alice45

Så härligt det låter att ha varit på semester i 6 veckor!
    Ja svensexa är ju kul, men lite olägligt just kvällen innan avresan. Bakis och åka 15 mil är ju ingen drömsits precis...

• zukigirl

hehehe... det är ju hans problem! Ja jag vet att jag är elak! *flinar glatt*

• zukigirl

Nu ska jag ge mig iväg till underklädesaffären o se om jag hittar något som kan få den medelålders bysten att se mer ungdomlig ut! Mirakel har hänt innan har jag hört.

• Alice45

Hej o tack för välkomnadet
    Sitter o läser runt lite o försöker att lära känna er, ni verkar har kommit varandra alla lite nära o det känns jätte härligt o en go stämning så man kan inte annat än le med hela ansiktet på ditt inlägg Zukigirl.
    Låter tufft för dig Tant Brun att ta hand om hela resan med man o barn;)
    Lycka till i alla fall på lördag många kramar

• Alice45

Snälla Zukigirl berätta om du hittar något mirakel o tipsa om vilket märke. Jag kommer nappa direkt

• Dallas

zuki
    Hoppas karln inte spyr i bilen.... inte mumma

Jag behöver också tips! Jag vill ha en ny snygg bh med avtagbara band. *fortsätter nynna på morgonens melodi*

Jag behöver åka till Panduro, men har f*n ingen lust att ge mig ut i detta ÖSREGN

Alice45
    Vi "gamlingar" har det trevligt ihop. Lägg gärna till dig på listan,*nyfiken i en strut*!!!!!

• Tant Brud

Nä, hans kompisar lovade att de skulle ta det "jättelugnt". Vi ska dessutom hämta min mamma (= svärmor) på vägen, stinker han för mycket så blir ju hon knall också

Tur jag har körkort

• Kaffemoster

Det här är en toppen tråd!
    *Vatten .. stan' är full av vatten* .. Nix, det hjälper inte .. här är snus torrt ...
    Kan inte heller alltid hålla tyst i "dum" trådarna .. tycker t.o.m ibland att det är lite livat med hetsiga debatter .. somliga har inte värst mycket distans till sig själva och blir jätte uppretade ..

Lycka till med bröllopet på lördag, Tant Brud!
    Välkommen Alice45!

Någon frågade hur mycket semester vi har over here ...
    Jag har 34 dagar PTO (personal days off) per år. I det är själva semestern 25 dagar, 5 sjukdagar, en flytande helgdag samt 3 andra dagar inräknade. Man tar dagarna när man vill, som semester.
    Det beror dock på hur många anställnings år man har .. och hur generöst företaget är. Jag har massor av år med Ericsson innan vi blev sålda till ett franskt företag som jag nu jobbar för. Vi fick dock behålla samma förmåner och anställningsår. Nyanställda startar med 2 veckors semester, men får också de andra dagarna så det blir 19 dagar.

• a02270

Kaffemoster, ja det lät ju inte så farligt.. Har hört om värre mardrömmar.

I dag är det VAtten, stan e full av vatten..mmm vatten ååååhh vatten..

Tant Brud- Hur gick svensexan?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!