• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Alice45

Dallas . Ja jag har en kompis som står mig väldigt nära, hon är ivigd i planerna och hjälper till . Men som jag skrev ovan så är jag riktigt velig ibland vill jag ha bröllop med mina närmaste sen i nästa stund vill jag festa runt i glädje yra med många kamrater det är så svårt!
    pengar pengar
    Hur gjorde ni?

Andra som har förslag ???????????

• Dallas

Alice45
    Vi bjöd in familjerna + de vänner vi umgås med jämt, till mitt 35-årskalas. Bara min syster och Mikaels "näst bästa"vän vissteom det i förväg, de hjälpte till att duka, göra sånghäfte, köksuppgifter samt städade lokalen!!!! + att de var vaåra vittnen. Ungarna fick veta kvällen innan
    Jag ville absolut inte släppa planeringen, jag vill ha stenkoll på läget. Jag lagade maten och den ena sortens tårta.

I efterhand så tänker man vi borde nog ha bjudit den och den och den..... Men vi hade underbart ändå! Vi ville inte ha hela tjocka släkten och några till, dvs 80-100 personer.puuuuhhhh

• Dallas

burken
    Jaaaaa*svävar lite * mitt stjärntecken stämmer nog egentligen ganska bra! Makens också!
    Jag är född i fiskarnas tecken, men jag anser mig inte vara en drömmare eller konstnärlig, men annat stämmer. Nu ringer det ocskå till mig. Jag återkommer igen

• a02270

Alice..

Jag tycker det är dax att vi svenskar kanske anamar lite andra seder.

I Skottland/England, så har man vissa som kommer till kyrkan, en del som kommer till middan och sen är i stortsett alla man känner bjudna till festen efteråt.

Då har man möjlighet att bjuda flera, och de kan komma till kyrkan om de vill, men middan som kostar kan man ta ett få, och sen festen..:D då får alla komma.

• Alice45

Ja jag är lite inne på den stilen
    Funderade på att ta ett mms på kyrktrappan och skicka runt till lite kompisar på så sätt kan ju de som vill komma o festa och jag kan tänka mig att det kan bli en spontan o trevlig fest
    eller????
    Åh det är så svårt

• Dallas

a02270
    Nix han är Stenbock.

Mitt öst-västhoroskop stämmer ganska bra tycker jag! Lite kul läsning....
    Mitt är bl a: Vass tunga, attraktiv bitande,passar med Stenbockar som förälder väldigt kompetent.... Ja ni ser själva mooooaaaahahahahahah

Kolla era horoskop på www.monika.nu/horoskop välj öst-väst så får man veta "hur man är" Jag är Råtta/fisk

• Kaffemoster

Jag är Tvilling och min man är Lejon. När jag läser om Tvillingen, så brukar det stämma rätt bra ... Har inte kollat Lejonet ..
    Är lite avis att ni har ert roliga kvar .. vi gifte oss för dryga 3 år sen (så man kan ju undra varför jag fortfarande hänger här ..).. Mitt hopp står nu till att min syster gifter sig snart .. så att man kan planera mera .. Fast jag får ju givetvis vara försiktig, så man inte blir objektet in en "Min syster lägger sig i min planering" tråd :D
    I dag finns det en liten liten chans att vi får regn .. Tyvärr är det inga stillsamma regn på sommaren, utan värsta oväder. Sista ovädret förstörde vårt kabel modem och vår Linksys (trädlöst nätverk) .. då installatören av vårt bredband (här i USA så körs det via kabel TV kabeln) sa åt min akademiske man att du behöver minsann inte koppla loss kabeln när åskan går .. Suck ..
    Jättefina klänningar, Zuki! Jag är ganska traditionell av mig, så jag skulle ta den vita .. men den blå är också jättefin och lite ovanligare. Du känner nog vilken som känns bäst när du har den på.

• zukigirl

HAHAHA.... Jag är apa enligt det österlänska horoskopet! Kolla vad det står stämmer ju såååå jäfla bra! *asg*
    "Och när vi ser på de personer som är födda i Apans tecken, upptäcker vi snart att Apor är välsignade inte bara med människans bästa sidor utan också, tragiskt nog, med de sämsta."

• Dallas
    Om man bara läser på Råttans personlighet står t ex Råttan aldrg nekar sig nånting *smask smask, tuggar på choklad IGEN* och gör honom/henne ofta till stor frossare(kan stämma så jädrans bra)

Vår dotter är också Apa, får läsa mer noga på den en stund.
    Så måste jag köpa chips att smaska/frossa på
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!