• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Yllo: 8 januari är Stenbock...

• Kristina07

Nu ska ni inte vara sviniga mot mig bara för att jag är en liten gris....

Mina extra kilon gör att jag känner mig skrämmande grisig dock *hänger med huvudet*

• zukigirl

Kristina07 : Klänningarna finns på 112! Ja alltså sidnumret! Du ska inte ringa dit för att få se mina klänningar!

Fozzie: Så länge du gillar tanter med papiljotter i håret och med tjocka korviga strumpebyxor så är du välkommen! Det är ett extra plus om du brukar använda detta själv!!

• Yllo

Åhhh... tack Kristina07. Då vet jag att min man är en "bock" och en katt Måste smita in och läsa om vi passar ihop eller om vi ska lämna in skillsmässopappren redan idag

Fozzie: Ja, du är välkommen hit om du gillar gamla tanter, broderier, kafferep, baka och sånt Helst ska du även kunna citera 7 sorters kakor utantill också

• zukigirl

Fast vi kanske ska ställa lite andra krav på en gubbe? Hmmm.... Keps är ju ett måste.Och tussar som sticker ut ur näsan och öronen!

• zukigirl

Hängslen är väl oxå något för en gubbe?

• Yllo

Ja, kanske en mungiga.. ev en pipa också... och en snusnäsduk som man snyter sig i Vad mer brukar gubbar ha på sig?

• a02270

Och man måste köra volvo..;)

• burken

Välkommen unge herre! Bara att fylla i incheckningen på någon sida tillbaka, vi hade ju ett nyttillskott för bara några inlägg sedan

'köra bil med keps!! Det är gubbvarning det! Pysslar du med det kvalar du med en gång!!

• Kristina07

Zuki: Jag gillade också den blå klänningen... eller den är ju MEST vit, fast ändå blå....

Hur gör du med smycken till?
    Familje safirerna kanske????

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!