• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

hehehe... Det här var väl lovande? (blivande är oxå apa) :
    Men om två Apor flyttar ihop ser huset snart ut som ett slagfält. (SANT!!) Fast oavsett hur det ser ut i vardagsrummet blir äktenskapet mellan två Apor i regel mycket lyckat och ligger högt upp på listan över alla tiders bästa kombinationer.

• Kaffemoster

Jag är Katt och min man är Tupp .. En av de sämsta kombinationer tydligen .. Hmmm ...
    Jag är visst elegant, diplomatisk och en god lyssnare som avskyr högljudda konflikter. Stämmer alldeles utmärkt, förutom elegansen .. men strävar efter att ha ett elegant hem, dock så tar Tuppens kringspridda saker bort lite av elegansen :(

• burken

Råttan/ vågen är visst "för intelligent" för sitt eget bästa *asg*

Fast det stämmer faktistkt hyggligt bra. nu skall jag kolla om jag bör stå på kyrkbacken tillsammans med min vattuman om 2 veckor.

*Fnissar*

• Dallas

Tydligen passar inte kombinationen Tiger-Stenbock för mig som Råtta-Fisk *gråter häftigt och dramatiskt som bara en fisk kan*

Men Tiger-Stenbock älskar att vara gift stort + då ju! Vi har ju "stått ut" i 16,5 år varav 6 månader som gifta så det måste vara feltryck i kalendern

Jag hade jätteproblem med att komma in här igen förut, ca 1 timma "SIDAN KAN EJ VISAS".

Kaffemoster
    Hoppas ni klarar er från fruktansvärt oväder, bara lite lagom regn som ni nu behöver. Vi kanske snart kan följa din systers tråd om " Min Syster tar över mtt bröllop"

• Dallas

Klargörande Stenbock i sig passar fisken, men inte hans kombination*hulkar och snorar*

• zukigirl

Och lika dött här som i panik-tråden... Förstår inte vad det är med er gamlingar!

• Telemarkgrrl

Helloooo på er gamla godingar!

Appropå stjärntecken ... alltså, jag *tror* ju inte på dom men det är ju lite fascinerande hur ofta dom stämmer. Vilket jag antar beror på att man läser det man vill och bara kommer ihåg det man tycker stämmer och inte resten. :)

Jag är förresten oxe och lite småtråkigt konservativ och hemmakär men också obrottsligt lojal och pålitlig. :)

Nu ska jag kolla vad jag är i det öst/västliga....

• Telemarkgrrl

Hahaaaaa, jag är hund. Jag som älskar hundar och alltid tvingar min helt ointresserade make att titta på alla söta hundar vi möter. :)

• Telemarkgrrl

Om hund/oxe: "Hund/Oxar har en överutvecklad känsla för orättvisa. De kan inte förstår varför korten alltid verkar delas ut till deras nackdel." Jag som ALDRIG spelar kort just för att jag ALLTID får så dåliga kort! :D:D:D

• Telemarkgrrl

Fast på min man stämde inte så mycket in. Inte mer än att dom ofta är lata, bör undvika mat som sätter sig på midjan och träna ofta. :D:D:D

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!