• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Hoho! Vad gör alla gamla damer idag då?

• Yllo

Zuki: Jag tycker att du ska ta den blåvita klänningen. Kanonfin!! Den vita är vacker den med.. men den är ju så vit...

Jag är våg! Visst kan jag vela lite grann ibland.. men oftast så vet jag vad jag vill (förutom när det gäller kläder... för då kan jag aldrig bestämma mig )
    Enligt beskrivningen ska jag vara en god diplomat, kreativ och vacker.. Ibland tycker jag att det stämmer in på mig... ja, förutom det sista då .. men jag kanske är kreativ fast jag pysslar aldrig med t.ex. embossing då jag vet att jag inte får det som jag vill och då blir så frustrerad att jag slänger allt

• Yllo

hihihi.. jag är Hund/våg och min man är en katt (född 8/1 vad är han då??) Måste läsar mer senare.. men först ska jag gå och fika med mina kollegor och berätta om min helt underbara helt i Västerås Hade så kul alltså.. även om taxichaffisen missade avfarten till Västerås med hela 6 MIL!!!!! (och då körde han efter GPS också) *ruskar oförstående på huvudet*
    Återkommer senare med lite rapport om vad som hänt under helgen..

• Telemarkgrrl

Men Yllo, du gör ju dom mest fantastiska tårtorna! DET skulle jag vilja kalla kreativt! :)

• a02270

Godmogon!

haft en bra helg?

• Tant Brud

Japp, jag är fru nu
    och det var helt underbart och precis som vi ville ha det. Jag är så himla nöjd

• Telemarkgrrl

Grattis Tant Brud! Ska du byta namn till Tant Fru nu? :)

• a02270

Grattis Tant Brud!!

Gick det bra med bakis-karln? ;)

• Yllo

Men att göra tårtor är ju något helt annat Telemarkgrrl! Tårtor är kul och det är ingen som ser hur dom ser ut när man ätit upp dem
    Jag tycker om att pyssla med tårtor.. har målat en del också.. men då jag inte får det som jag vill ha det (ser framför mig hur jag vill att det ska se ut) ja då blir jag frustrerad

Stort GRATTIS Tant brud!! Hoppas ni hade det jätteskönt i helgen

• zukigirl

Grattis Tant Brud!! Vi vill höra mer om hur det var!!! Och bilder! Vi vill se bilder!! *s*

Yllo: Det blir den blåvita klänningen. Har faktiskt redan sålt den andra verkar det som. En tjej här på BT som vill ha den. Den blåvita känns mer som min stil. Och som sagt om inte gästerna kommer ihåg något annat från bröllopet så borde dom ju iaf komma ihåg klänningen!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!