• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Nu funkade et direkt!! Vad är detta????

• Yllo

Konstigt.. jag har inte haft några problem alls idag med BT och jag brukar alltid (nåja, nästan alltid och då främst kvällstid) bli utslängd när jag försöker skicka ett inlägg

• a02270

Dallas..ibland händer det saker med den där gråa/svarta som vi tanter inte förstår.

Det är bara att ta en kaka och se glad ut..;)

Nä skämt och sido, det är jobbigt när det inte fungerar.

Kokar ni ny lag till kräftorna?

• zukigirl

Lag? Vaddå för lag? Hockeylag eller? Nä jag vet! Murphys lag!!

• Kaffemoster

Kul att ni tantor är fortfarande uppe!
    Har äntligen fått lite lugn och ro på jobbet så att jag kan kolla runt på BT en stund :D
    Om jag inte vore så seg på mornarna .. och kunde masa mig hit lite tidigare .. så vore det dax att gå hem nu ... Tycker egentligen om att vara på jobbet tidigt när det är tyst och stilla .. men inte tillräckligt för att masa mig ur sängen ...

• a02270

Zukigirl, jag anar att tanten i dig inte har rotat in sig ordentligt..;)

Lag= det som kräftan simmar i, i förpackningen ..hehe

• zukigirl

a02270 : Jag trodde dom simmade i åarna!!?? Skämt åsido...Ska man koka om lagen? Har jag aldrig gjort. Ner med dom i en skål och sluuuurp...

• Liinda_e

jag läste i nån tidning i går om ett recept där man skulle ha 3 kg dill till 2 kg kräftor...lät väldigt mycket tycker jag.....
    äh ,käkar nog surströmming ist...

• Yllo

Jag tycker det är överkurs att koka kräftorna igen.. eller rättare sagt nu lag Dom duger alldeles utmärkt att tugga i sig som dom går och står när man köper dom... om man inte köper helt färska då

• a02270

Jag tänkte göra egen lag *skäms* Har lärt mig av farmor att de blir godare då. Kräftorna är på tining, och lag ska kokas imorn, så de får dra ett dygn..hehe

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!