• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Yllo: Hade det stått galaklädsel så hade jag def tagit på mig en långklänning! Och jag är oxå nyfiken på vad de andra hade på sig....

• åsita

jasså är det hääääär ni e? *gör mitt bästa för att härma Jonas Gardells sketch mormor gråter*

• Dallas

Jag är idag som Hyacinth beskyller Richard för att vara: Gnällig och grälsjuk

(kollade lite i mina favoriter)Kom då att tänka(läs retade mig ..red anm.) på många skiter i att tacka för hjälpen när de efterlyser saker..... Antingen skriver TS Fler tips nån? eller så dör tråden när några gett tips. F*rbannat retsamt, när man googlat eller på annat sätt fixat tips.

Tacka vet jag förr, då tackade folk för hjälpen

• Yllo

Oj oj oj.. ni hade nog skrattat er fördärvade om ni hade sett vad vissa hade på sig.
    En tjej kom i svarta läderbyxor, skinnjacka och världens tuppkam!! En annan hade kroppen som michelingubben och den hade hon tryckt in i svarta tajts en kort svart klänning (tajt) som slutade strax nedanför musen och var urringad så att brösten höll på att trilla ut. En annan tjej dök upp iklädd rosa joggingdress!!!
    Det var också rätt så många som bara hade en vanlig sommarklänning på sig.. Vissa finare och vissa mindre finare.
    De flesta var dock klädda i långklänning och alla killar hade kostym eller smoking på sig

• Dallas

Jag hade ju skämts ihjäl om jag missat klädkoden! Så läckert att komma med musikantklänning eller joggingdress.... INTE

• zukigirl

Jag hade ju tyckt att det var hur kul som helst med en sån klädkod! Inte så ofta man får chansen att klä upp sig så.... Jag hade ju skämts ögonen ur mig om jag hade kommit klädd som dom du beskrev...

• zukigirl

Dallas: Ja jag har oxå lagt märke till det...

• Dallas

Har någon av er varit inne på Aftonbladets Mitt klipp och kollat på filmerna som folk skickar in? Jag kollade förut på en film om Maia, en minnesfilm om en hund och GRINADE och SNORADE som om det var min hund som dött.. Ungarna trodde jag hade mist förståndet fullständigt. Pedagogisk som jag är förklarde jag att det är mänskligt att gråta, sörja och visa sig svag. (medan jag snörvlade.. jag har ju mist djur och tänkte väl omedvetet på dem)

Där finns många roliga/bra/ och även sorgliga filmer.

• Yllo

Dallas: Jag har också märkt det... Tycker precis som du att det är lite oförskämt att strunta i att tacka... speciellt om någon riktar en fråga direkt till en som man svarar på.. då vill man gärna få någon typ av respons för att se att dom överhuvudtaget läst svaret *suck*

Lika bra att jag håller mig ifrån den där sidan med filmer... jag gråter bara jag ser "Anne Franks dagbok" på video.

När det gäller klädkoden... Jag tycker det är superkul att få klä upp sig på det där viset ibland. Känner mig nästan som om jag gick på Nobelfesten Det hör ju inte till vanligheterna att man knatar omkring i en så fin långklänning och jag ska erkänna att jag känner mig riktigt kvinnlig när jag "spökar" ut mig i långklänning, tiara, exklusiva smycken och fest make up

• Liinda_e

hej hej

för det första var det jag som kom i den rosa mys dressen.....och den ÄR min galaklädsel!
    taskigt att hänga ut folk här på bt!!!! :D :D :D :D

för det andra ngn som vill dela med sej av bra kikärtsburgar recept idag?

för det tredje
    inte ska tanterna gråta över döda hundar här får ni ett klipp att skratta åt ist

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!