• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • burken

Kristina: Vi har lite kaos hemma med papper och skit precis överallt. (1 vecka kvar och det görs program, häften och massa skit, allt på en gång) Så jag hann änna inte riktigt leta efter tidningen. Får lov att återkomma om detta.

• Dallas

Kristina07
    Tyvärr måste jag göra dig besviken
    I mitt jobb tar jag hand om folk hela tiden så i mitt nya liv ska bara ta hand om katter. Det är mysigare

Mmmm pizza vill jag också ha i kväll.... undrar vad köket på jobbet har för smarrigt att erbjuda Kräm? Omelett? Ägg & Cacao?

• Liinda_e

burken
    har skrivit till dej på panik tråden
    ngt som inte kanske passar att skriva här.......

• zukigirl

Liinda_e : hehehe... vi gamlingar är ju lika mycket inne på paniktråden... Tror de flesta av oss brukar hänga där.

• Liinda_e

ja...det är typ messt ni och jag som hänger där....undrar hur många som bara läser i smyg....

• Kristina07

Jag har käkat "äckel-soppa" till lunch.
    Dvs. lågkalori diet, måltidsersättning....

110 kalorier, då får det liksom inte plats med någon smak.

1.5 h närmre pizzan, nedräkningen är på gång!

• Kristina07

Liinda: jag fattade inte ditt meddelande till burken först, fick gå fram och tillbaka mellan trådarna för att förstå.

*ASG* Det är klart de gör!!!!!!!!!!!!!!

• Liinda_e

säger förlåt redan innan jag frågar *förlåt* :(

men om man käkar sådan där soppa och sedan pizza lr vanlig mat...blir det inte tvärtom effetkt och kroppen tar åt sej av llt fett efter att ha gått på svält innan? :?

*förlåt* igen om jag bara uppfattade som dryg.....

• Liinda_e

Kristina07

gör dom???? :0 :O tillverkar dom verkligen s-k-i-t????
    ska dom oxå spruta ner sina gäster....... :D

ops....*lägger benen på ryggen och rymmer hem till panik tråden*

• zukigirl

Liinda_e : Drygo! Kom inte här och försök sticka hål på vår lilla bubbla! Fattar du väl att eftersom pizzan är varm så har ju alla kalorier förvunnit! Dom löses liksom upp av värme har jag hört...

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!