• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Månen72

Grattis! Och skååååål till både Kristina & Linda!

Inser hur bra jag själv har det. Förutom att jag är hemma och är sjuk just nu... Skulle ju varit i Holland och jobbat nu. Men jäkla bihålor och öron krånglar bara.
    Men det går fler resor.

Zukigirl... jag håller tummarna för dig med!

• Kaffemoster

Mindre timmar och mer betalt! Det kallar jag BRA JOBBAT! *tar sista avslagna slatten skumpa och höjer mitt glas* Grattis!
    PRO resa till västkusten ... Jag hänger på!
    Då kan vi supa loss och slå ned ungdomar på stan' :D ... a la Monte Python .. om ni kommer ihåg episoden där tanterna lagt tegelstenar i handväskorna ...

• Liinda_e

Kristina07

bjuder på+ nybakad mockaruta att mumsa på till champangen!

• Liinda_e

zuki

kan man få se världens bästa fest häfte då???

• Kaffemoster

Jag knåpade i sista stnden med vårt häfte .. blev ganska tunnt .. Men här är iallafall lite av vårt innehåll ...
    - Menyn
    - Sist hade jag ett tack till alla som hjälpt till
    - Sånger
    - Bordsplaceringen (fast stämde inget vidare då vi fick göra sista minuten ändringar)
    - Bröllopstrivia (så som att jag hade mammas slöja, min man hade sin avlidne pappas ring .. etc.)

Sök runt på BT .. finns massor av trådar med tips och exempel ...

• zukigirl

Liinda_e : Nä det kan du inte! *retas* Jo visst kan du det men det är inte riktigt färdigt ännu. Dessutom så är det ganska otraditionellt om man säger så. Ingen gästpresentation eftersom jag själv tycker det är dötråkigt att läsa. Och inga snapsvisor heller. Finns bara 1 allsång i häftet. Men vill du ha det så kan jag maila det. Ge hit din mailadress!

• Liinda_e

bra bra!!!!! :) :) :) :)
    tihi blir helt till mej ...vill inte heller ha traditionellt med massa presentationer och visor....
    åhhh maila mej bara så ska jag sno allt rakt av! moahahahaha :D :D :D
    klappar mej stolt på axeln..minsan jag är en mycket klok människa!
    lindaevervall@yahoo.se

• zukigirl

Jaha... Fick reda på för en stund sedan att jag nog ska börja jobba på måndag. Känns lite så där. Måste nog berätta varför och det är en lååång historia. Hoppas ni orkar läsa igenom den. Jag fick för nåt år sedan ett vikariat för en kille som inte trivdes med sitt jobb. När han fick ett vik på 6 månader på en annan avd så ville han ha det så det är där jag kommer in i bilden. Efter 6 månader så fick han förlängt 2 månader och också jag då. Efter det så får han ytterligare 2 månader och jag med då. Efter det så blir han erbj fast anställning på den avdelningen. Jag hoppas ju nat.vis på att jag ska få den tjänsten jag har, men nähä, tji fick jag. Istället anställer dom en annan tjej från samma företag. Dom ber mig vara kvar i 3 månader så jag kan lära upp henne (att göra mitt jobb som jag verkligen älskade) och så var det lite andra sysslor med som jag skulle göra. Under dessa 3 månader så får jag flera gånger höra att dom behöver mig mer för dom ska lägga om tullsystemet så det ska jag göra. Men 4 dagar innan mina tre månader går ut så får jag veta att jag inte får stanna. Packa ihop och gå alltså. Nu vill dom att jag ska ta ett vik med start på måndag. För tjejen jag lärde upp ska lägga om tullsystemet. Chefen tyckte det var dumt att jag gjorde det eftersom jag kanske inte får vara kvar och det är ju bäst att någon som är anställd får göra det så den personen kan det. Jag blev så jävla ledsen alltså! Känner mig som en jäkla nödlösning! Sorry tjejer men jag var tvungen att skriva av mig lite.

• zukigirl

Liinda_e : Har du publisher? Mitt är gjort i det. Annars får jag maila det som pdf till dig.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!