• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Liinda_e

inge word i datorn tydligen...suck

• a02270

*asg*
    Dumma Zuki, jag vill ju se häftet juh.;)

Jag försöker göra en bild på hur jag vill ha det sen..:D:D:D:D

• Liinda_e

och en jäkla massor av papper går det år om jag först ska skriv ut sen klistra på för att sist kunna kopiera ...
    suck det går ju inte att fixa snygga mallar och rader med dessa skit ..säger det igen...SKIT program...

• zukigirl

Liinda_e : Ska höra med sambon om jag kan skicka över publisher till dig på något sätt... Det är underbart att jobba i! Du kommer att bli helt frälst!

a02270 : *flin* Jag misstänkte det men var inte helt säker. Jag skickar det till dig senare. Just nu håller jag på att spackla väggar....

• Månen72

Dallas
    Ja, det blir kanske en sån klänning för dottern. Den är fin och passar ju fint till klänningen som jag vill ha.

Linda
    Jag har tagit in alla mina pelargoner. Till helgen ska jag fixa till alla utekrukor med höstväxter som klarar att stå ute trots kyla.
    Min sambo fick skrapa framrutan imorse innan han åkte. +3 vid 07.00 här i Götet... Brrrrrrr

Då var det skönt att gå upp och lägga sig i sängen igen. Nån fördel ska man ju ha när man är sjuk... :-/

Men imorgon är det nog upp och åka iväg till jobbet. Måste ju visa mig innan jag är ledig på fredag *skratt*

• Liinda_e

det går över all förväntan med fest häftena....
    var ju inte alls svårt....
    några timmar till så är prov prototypen klar!

hur går det med ditt zukigirl?
    får man kika på det klara resultatet snart?

• Dallas

zuki
    Javisst är den fin! Tyvärr vet jag inte vad det kan vara för blåa blommor.

Hösten är här...Jag har kastat alla mina sommarblommor nu, men köpt en rosa/lila höstaster.

Nu ska jag tillbringa några timmar med att klistra och klippa, våra fruhippa/svensexakort.

• zukigirl

Liinda_e : Jag spacklar väggar juh!!! Har inte tid att göra klart det nu heller! Fattar la du! Men ikväll blir det färdigt.... Jag mailar dig det så fort det bara är klart.

• Liinda_e

*fnyser* spackla väggar ...........när jag väntar på fortsättningen på festhäftet....
    :D :D :D :D :D :D

väntar med spänning....

• a02270

*asg*

Zuki, du är väääldigt mycket vid datorn för att spackla väggarna *fnissar*

Nä skämt och sido, skicka när du får tid, jag har iiiiiiiiiiiiingen brådska.

Lycka till med spacklingen!

Vi hörs imorn.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!