• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Vi har provat att kombinera, men det blir ingen höjdare.

Zuki, du kan väl berätta för mig och Liinda vem Hyacinth är?

• Kristina07

Ja, ja... Nu kan jag inte vänta längre!

Helgen hägrar!

Ha det riktigt myxigt allihop och lycka till på hippan Zuki! Gör inget som inte vi skulle gjort! *asg* Finns inget som inte någon har skulle prova!

Visste du tillexempel att jag har ett förflutet som fallskärmshoppare??

• zukigirl

Kristina07 : Jag vet ju inte säkert att det blir. Jag bara tar det säkra före det osäkra! Kanske inte får någon hippa alls.... Jag har faktiskt ingen aning! Jag skulle vilja prova fallskärmshopp! *önskar*

• Dallas

Jag har ju inte lyckats att så bra med att visa Paul ni-vet-vem. Men testar att visa favvodamen Hyacinth Bucket hmmm jag menar Boooouuuqeeeee
    www.webhallen.com/prod.php
    så får ni se underverket.
    Hyacint är en (i sina ögon sett) en överklassdam, hon är gift med Richard som är en toffel. Hyacinth är en plåga för grannarna och alla andra också, mjölkmannen o brevbäraren är rädda för henne. Det händer ofta att H råkar ut för massa konstigheter pga att hon vill vara fiiiin. Hon har syskon hon skäms över mm mm mm Får ni chansen så se serien!! Den är MYCKET underhållande!!

Kristina07
    P-böter stackars dig!

zuki
    Klart man kan kombinera!!! 6 och Tv alltså.
    Spännande med möhippa!! Hyacinter i brudbuketten är väl självklart att du ska ha väl?!

• a02270

Tack Dallas för den jättebraiga beskrivningen, hon är verkligen underbar!

Ja det är fredag, och snart iväg på mingel..:D:D:D

• Dallas

a02270
    Tackar

Jag vill också mingla! Men ska hämta dottern vid bussterminalen 1 mil hemifrån, så jag får mingla en annan dag

• Kaffemoster

Vi har Hyacint här i USA också .. En underbar Brittisk komedi ...
    Här kallar dom serien "Keep up the appearance" .. hmm .. något liknande iallafall ..
    Njut av er fredag .. Jag har forfarande 5 timmar kvar på jobbet ..
    Vi har en projekt ledare som är färgblind .. han brukar skämta om det .. Idag kom han klädd i en orange rosa, neon ton, till sina kostymbyxor ... Helt olik hans stil ... Vi skrattade gott .. Han hade inte en aning om att färgen var så .. skrikig .. Vi vet inte om hans fru lurade på honom skjortan eller om han shoppade själv ... "Lyste upp" vårt projekt möte iallafall .. ;)

• Dallas

Kaffemoster
    Kan bli "Spännande" för omgivningen med andra ord....
    Ja serien heter så original.
    Jag ska önska mig det också av jultomten. Det blir många önskningar i år!

• fröken pixie

Hejsan: Får man titta in här fast tråden verkar hållt på jättelänge? Jag gifte mig i lördags och är 43 år. Platsar va:)?

• Gotland-08

fröken pixie: Jag vill också haka på, 38 och gifter mig 2/2 2008. Hur var bröllopet?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!