• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Fru Pixie

Gotland08: Nej vi var på "stora" ön, Norra Gattet. På fårö finns flera fina stränder, vilken tänkte du på?

• Liinda_e

sådär ja nu passar jag verkligen in här bland er tanter....
    jag har nämligen stickat ida... jaha minsan...*nickar snus förnuftigt* Nu är jag minsann oxå stor!

men nu till mitt lilla problem.
    jag stickar raggsockar....och gick till min kära mormor för att få hjälp med att komma igång,och det gick bra men hon hade glömt hur man gör hälen....
    så jag tänkte kanske nån av er tanter sitter på en sån däringa stick beskrivning?
    lr?

• zukigirl

HAHAHAHA!!!! Du kan luuuugnt glömma att jag vet hur man stickar raggisar!!! *fnissar hejdlöst* Jösses... Guuu jag får ont i magen så som jag skrattar.... Har du tur så vet nån annan.... *fnissar fortfarande*

• Liinda_e

godmorgon allihopa!
    går riktigt bra för mej på jobbet....
    blev inbjudenpå mingel på kontoret på fredag så jag kan träffa dom andra cheferna samt uppdragsgivarna!
    spännande!

a02270- tack så mycket...kunde ju ha tänkt på googel själv...men men dum som man är ibland......

Helt sjukt igår när vi skulle sova så fick jag ingen ro utan var tvungen atthämta stickningen för att fortsätta.....gjorde ett låååångt skaft och reta mej på att jag inte kunde göra hälen
    hahahahahaha sen drömde jag hela naten och morgonen att jag stickade massor av sockar men utan hälar!

• a02270

*fnissar*

Ja jag känner igen det där. Det är för nära helt enkelt..

*asg* vaddå manisk..;) *retas* Tanten i dig vill hämnas för du inte kunde fixa hälen..haha

Va roligt att det går bra på jobbet, lycka till!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!