• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Aha.. ja då förstår jag hur man dränker fiskar Dallas

Liinda.. Dom hade behandlingen här i stockholm tidigare, men tog beslutet i tisdags f.m. att lägga ner verksamheten här (bortsett från själva rådgivningen och hjälp med bokning till Polen) så nu måste man fara till Polen om man vill pröva den här behandligen.
    Priset är 935 kr (just nu ger dom 100 kr rabatt fram till den 28/9). Flyget till Warschawa går på ca 300 kr tur och retur, hotell har jag hittat för ?39 natten.

Tror inte att min gubbe skulle ha så mycket emot om jag bytte ut ciggen till k*ken heller *flinar pillemariskt*

Jag lovar att rapportera hur det går med behandlingen och om det funkar så fort jag kommer hem därifrån. Tänkte som så att det är helt klart värt ett försök och det kostar ju "bara" ca 1 månads cig-konsumtion. Är trött på den här rökhostan och att det är så tungt att andas, man luktar illa, hyn är ofräch och allt annat.. Så vilja finns verkligen MEN alla andra hjälpmedel funkar ju inte *suck* Har dock inte prövat Zyban (piller) men har kollat upp den biten också och fick nej.. jag hade för många kontraindikationer för att få pröva Zyban.

• aircondition

Får man vara med fast man redan är gift? Åldersmässigt stämmer jag som handsken!

• aircondition

...ah, nu lusläste jag listan. Ser ju att flera redan är gifta.
    Ska försöka få in mig själv där....

• aircondition

Jag kopierade igen, för att uppdatera mig och er( vi är ju senila eller halvsenila hela bunten ju)!
    Vem står på tur att säga JA ??
    Zuki??

Jag har "blivit av" med våra fiskar... Jag råkade dränka dem

Namn här/ålder= Lady o lufsen 40 år
    ålder/man= 41 år
    år tillsammans=17 år
    antal barn=2 st
    antal djur= 6 st+eventuella dammråttor och en och annan silverfisk

Namn här/ålder=Carina6 42år
    ålder/man=45 år
    år tillsammans=13år tillsammans 1979-1982 sen växte vi ifrån varann och träffades igen 1994
    antal barn=2 från ett annat förhållande,4 gemensamma och så har gubben en son också innan=7
    antal djur= en hund,ooops glömde fiskarna och en krabba ju
    Bröllop= 7/7 2007 (österhaninge kyrka i Sthlm)

Namn här/ålder=Tant Brud 45 år
    ålder/man= 47 år
    antal år tillsammans= 9år
    antal barn= 2 st
    antal djur= inga synliga
    Bröllop= 18 augusti 2007

Namn här/ålder= helenrik snart 38
    Ålder/man= 34 år
    antal år tillsammans=drygt 2,5 år
    antal barn= 0
    Bröllop= Hässelby villastads kyrka 7/7 2007

Namn här/ålder= zukigirl 38 år
    ålder/man= 38 år
    antal år tillsammans= 3 år
    antal barn= 5 st (men ej med blivande)
    antal djur= 1 st 13 kg tung landsköldpadda som heter Bulldozer-Berit
    Bröllop= 29 september i Spekeröds bygdegård/Stenungsund

Namn här/ålder= sharya/49
    ålder/man= 48
    år tillsammans= drygt 2,5
    antal barn= 3 (endast mina)17,23,24
    antal djur=1 stor,snäll,och bortskämd blandrashund på nio år

Namn här/ålder= Telemarkgrrl 37 år
    ålder/man= 42 år
    år tillsammans= 8 år
    antal barn= 0

Namn här/ålder= Petra74, 33 år
    ålder/man= 35 år
    år tillsammans= 12 år
    antal barn= 2st, 2 pojkar på 4 och 8 år
    antal djur= 2st hermelinkaniner

Namn här/ålder= Dallas 35 år
    ålder man= 44 år
    år tillsammans= 16 på det 17:e
    antal barn= 2st, en dotter på 15 och en son på 11 år
    antal djur= 2 katter
    Bröllop= 10 februari 2007 i Dingle bygdegård

Namn här/ålder= Anncha73 33 år
    ålder/man= 33 år
    år tillsammans= 3 år (har varit slut i 10 år, sen hittade vi tillbaka till varann igen)
    antal barn=3 st, 1 (med min blivande,och 2 med en annan man)
    antal djur= 2 katter+ 2 fiskar ( å dammråttor såklart)

Namn här/ålder= Klurifax 34 år
    ålder/man=35 år
    år tillsammans= 5 ½år
    antal barn= 2st
    antal djur= några söta dammråttor har vi allt

Namn här/ålder= Kaffemoster 44 år
    ålder/man= 49 år
    år tillsammans= 11 år
    antal barn= 0
    antal djur= Tama ekorrar på altanen

Namn här/ålder= Zinnia 37 år
    ålder/man= 45 år
    år tillsammans= 8 år
    antal barn= 4, varav 2 tillsammans
    antal djur= ett antal akvariefiskar,samt en igelkottefamilj ute under vår gran

Namn här/ålder= Mrs.170307 32år
    ålder/man= 33 år
    år tillsammans= 1 1/4 år
    antal barn= 0
    antal djur= 2 katter

Namn här/ålder= Pudan 40 år
    ålder/man= 49 år
    år tillsammans= 15 år
    antal barn= 0
    antal djur= 0

Namn här/ålder= Grodprins 32 år
    ålder/man= 42 år
    år tillsammans= drygt 2 år
    antal barn= 0
    antal djur= 3 birmatjejer,massor med dammråttor, fiskar (och en groda)

Namn här/ålder= Kristina07, 35 år
    ålder/man= 35 år
    år tillsammans= drygt 1 år
    antal barn= 3 st
    antal djur= 0

Namn här/ålder= Yllo 37 år
    ålder/man= 43 år
    år tillsammans= ca 5 år
    antal barn= Jag 0, han 2 st 17 o 15 år gamla (tjej och kille)
    antal djur= Räknas alla skator? och haren i trädgården. I så fall har vi säkert 50 st.Annars har vi just nu inga efter att ungarnas hamster tackade för sig

Namn här/ålder= Anneleigh 35 år
    ålder/man= 45 år
    år tillsammans= 1 år nu i midsommar
    antal barn= Jag har 2 och han har 2 men inga tillsammans och det blir inga heller

Namn här/ålder= hemlig HA
    ålder/man= 40 år
    år tillsammans= drygt 19 år
    antal barn= 2
    antal djur= 2 hundar (riesenschnauzer+ dvärgschnauzer)och en rödkatt

Namn här/ålder= Sussili 41 år
    ålder/man= 55 år
    år tillsammans= 10 (11 december)
    antal barn= Jag har inga barn men han har 3 vuxna (mellan 23 och 30 år)
    antal djur= Vi har 3 akvarium varav ett just nu är tomt eftersom fiskarna som bor där under vintern just nu är på semester i vår trädgårdsdamm (=koikarp,guldfisk,schubunkin mfl)
    Bröllop= 4/8-07 (Östra Eneby kyrka, Norrköping)

Namn här/ålder= Ester W 32 år
    ålder/man= 37 år
    år tillsammans= 9
    antal barn= Har inga barn men hoppas att någon gång få.
    antal djur= 1 katt
    Bröllop= 14/7-07 (Julita skansenkyrka, Julita)

Namn här/ålder= Trettondagsafton / 30 år (fyller 31 i år)
    ålder/man= 34 år
    antal barn= = 0 st
    antal djur= hundresurs ibland och lite för många myror just nu
    Bröllop= 2008

Namn här/ålder= Silvera, 35 år(f 1971)
    ålder/man= 33
    år tillsammans=5½ år
    antal barn= 0 st
    antal djur= just nu 8 perserkatter, då jag precis har sålt en, och en kisse flyttar imorgon...
    Bröllop= Fru sedan 061216

Namn här/ålder= Rix 36 år
    ålder man= 39 år
    år tillsammans= 5 år
    antal barn= 9 st, mamma till 4st den yngsta är gemensam barnen är mellan1,5 och 15 år
    antal djur= 2 katter
    Bröllop= 1/12 2007

Namn här/ålder= Burken
    ålder/man= 35 // 28
    år tillsammans= 6 år
    antal barn= 0
    antal djur= alldeles för många dammråttor

Namn här/ålder: a02270, 30
    ålder/man: 32
    år tillsammans: 7år
    antal barn: 0
    antal djur: 8st fåglar

Namn här/ålder: systerbrud 37
    ålder/man: 41
    år tillsammans: 1
    antal barn: 3 (mina sen tidigare)
    inga djur

Namn här/ålder :Alice45 46 år
    ålder /man: 40
    antal år tillsammans:5
    antal barn :3 (mina sen tidigare)
    antaldjur: katt
    bröllop: Hemligt i dec

Namn här/ålder :Månen72 35 år
    ålder /man: 39 år
    antal år tillsammans:10 om en knapp månad
    antal barn : 2 (dotter 8 och son 4)
    antaldjur: -
    bröllop: Inget fastställt fast vi utgår från 5/12-2009, dvs långt bort!!!

Namn här/ålder : Fru Nilsson 1/7-06, 31år
    ålder /man: 33år
    antal år tillsammans: är på vårt 15 år
    antal barn : -
    bröllop: Ja det framgår av namnet.... 1 juli 2006

Namn här/ålder: aircondition 41 år
    ålder/man 35 år
    antal år tillsammans: 7 år
    antal barn: 3 för mig, 1 för mannen
    antal djur: 1 katt, ilskna dammråttor i två siffrigt...
    bröllop: 28/10-2006

• pudan

Hej alla gamlingar!

Såg att Dallas gjort ett inlägg i min gästbok och genast kom det dåliga samvetet pipande -inte pga Dallas utan för att jag så vansinnigt länge helt försummat denna tråden och kom på det när jag såg hennes lilla hälsning. För er som kom ihåg skrev jag ju nåt om det här med tankar på att utöka familjen och det är nu i full gång. Är i vecka 6 och har mest hängt i tråden om "vi som vill bli gravida" och på familjeliv.

Alla roliga diskussioner vi haft här om tantprylar, Hyacinth mm har emellertid bitit sig fast för varje gång jag ser en pelargonia eller spetsgardiner tänker jag på alla underbara inlägg här Ska verkligen ta mig i kragen och dyka upp här litet oftare! Dock kommer ni inte att se mycket av mig de närmaste veckorna för då är gubben och jag på Malta på vår försenade bröllopsresa!

Ska ta en sväng förbi Eko-hallen och se om de har några storblommiga städrockar i mammastorlekar :)

Ha det!

• Gotland08

Ni är JU halvsenila, nu har jag skrivit in mig på listan två gånger och faller ur den hela tiden...Nåja, man kan väl inte begära att gamla tanter kan det där med CtrlCoppy...

Lägger in mig själv, igen och ser om jag får vara kvar!

aircondition skrev 2007-09-07 12:34:55 följande:
    Jag kopierade igen, för att uppdatera mig och er( vi är ju senila eller halvsenila hela bunten ju)!Vem står på tur att säga JA ?? Zuki?? Jag har "blivit av" med våra fiskar... Jag råkade dränka demNamn här/ålder= Lady o lufsen 40 årålder/man= 41 årår tillsammans=17 årantal barn=2 stantal djur= 6 st+eventuella dammråttor och en och annan silverfiskNamn här/ålder=Carina6 42årålder/man=45 årår tillsammans=13år tillsammans 1979-1982 sen växte vi ifrån varann och träffades igen 1994antal barn=2 från ett annat förhållande,4 gemensamma och så har gubben en son också innan=7antal djur= en hund,ooops glömde fiskarna och en krabba juBröllop= 7/7 2007 (österhaninge kyrka i Sthlm)Namn här/ålder=Tant Brud 45 årålder/man= 47 årantal år tillsammans= 9årantal barn= 2 stantal djur= inga synligaBröllop= 18 augusti 2007Namn här/ålder= helenrik snart 38Ålder/man= 34 årantal år tillsammans=drygt 2,5 årantal barn= 0Bröllop= Hässelby villastads kyrka 7/7 2007Namn här/ålder= zukigirl 38 årålder/man= 38 årantal år tillsammans= 3 årantal barn= 5 st (men ej med blivande)antal djur= 1 st 13 kg tung landsköldpadda som heter Bulldozer-BeritBröllop= 29 september i Spekeröds bygdegård/StenungsundNamn här/ålder= sharya/49ålder/man= 48år tillsammans= drygt 2,5antal barn= 3 (endast mina)17,23,24antal djur=1 stor,snäll,och bortskämd blandrashund på nio årNamn här/ålder= Telemarkgrrl 37 årålder/man= 42 årår tillsammans= 8 årantal barn= 0Namn här/ålder= Petra74, 33 årålder/man= 35 årår tillsammans= 12 årantal barn= 2st, 2 pojkar på 4 och 8 årantal djur= 2st hermelinkaninerNamn här/ålder= Dallas 35 årålder man= 44 årår tillsammans= 16 på det 17:eantal barn= 2st, en dotter på 15 och en son på 11 årantal djur= 2 katter Bröllop= 10 februari 2007 i Dingle bygdegårdNamn här/ålder= Anncha73 33 årålder/man= 33 årår tillsammans= 3 år (har varit slut i 10 år, sen hittade vi tillbaka till varann igen)antal barn=3 st, 1 (med min blivande,och 2 med en annan man)antal djur= 2 katter+ 2 fiskar ( å dammråttor såklart)Namn här/ålder= Klurifax 34 årålder/man=35 årår tillsammans= 5 ½årantal barn= 2stantal djur= några söta dammråttor har vi alltNamn här/ålder= Kaffemoster 44 årålder/man= 49 årår tillsammans= 11 årantal barn= 0antal djur= Tama ekorrar på altanenNamn här/ålder= Zinnia 37 årålder/man= 45 årår tillsammans= 8 årantal barn= 4, varav 2 tillsammansantal djur= ett antal akvariefiskar,samt en igelkottefamilj ute under vår granNamn här/ålder= Mrs.170307 32årålder/man= 33 årår tillsammans= 1 1/4 årantal barn= 0antal djur= 2 katterNamn här/ålder= Pudan 40 årålder/man= 49 årår tillsammans= 15 årantal barn= 0antal djur= 0Namn här/ålder= Grodprins 32 årålder/man= 42 årår tillsammans= drygt 2 årantal barn= 0antal djur= 3 birmatjejer,massor med dammråttor, fiskar (och en groda)Namn här/ålder= Kristina07, 35 årålder/man= 35 årår tillsammans= drygt 1 årantal barn= 3 stantal djur= 0Namn här/ålder= Yllo 37 årålder/man= 43 årår tillsammans= ca 5 årantal barn= Jag 0, han 2 st 17 o 15 år gamla (tjej och kille)antal djur= Räknas alla skator? och haren i trädgården. I så fall har vi säkert 50 st.Annars har vi just nu inga efter att ungarnas hamster tackade för sigNamn här/ålder= Anneleigh 35 årålder/man= 45 årår tillsammans= 1 år nu i midsommarantal barn= Jag har 2 och han har 2 men inga tillsammans och det blir inga hellerNamn här/ålder= hemlig HAålder/man= 40 årår tillsammans= drygt 19 årantal barn= 2antal djur= 2 hundar (riesenschnauzer+ dvärgschnauzer)och en rödkattNamn här/ålder= Sussili 41 årålder/man= 55 årår tillsammans= 10 (11 december)antal barn= Jag har inga barn men han har 3 vuxna (mellan 23 och 30 år)antal djur= Vi har 3 akvarium varav ett just nu är tomt eftersom fiskarna som bor där under vintern just nu är på semester i vår trädgårdsdamm (=koikarp,guldfisk,schubunkin mfl)Bröllop= 4/8-07 (Östra Eneby kyrka, Norrköping)Namn här/ålder= Ester W 32 årålder/man= 37 årår tillsammans= 9antal barn= Har inga barn men hoppas att någon gång få.antal djur= 1 kattBröllop= 14/7-07 (Julita skansenkyrka, Julita)Namn här/ålder= Trettondagsafton / 30 år (fyller 31 i år)ålder/man= 34 årår tillsammans= drygt 1 årantal barn= = 0 stantal djur= hundresurs ibland och lite för många myror just nuBröllop= 2008Namn här/ålder= Silvera, 35 år(f 1971)ålder/man= 33år tillsammans=5½ årantal barn= 0 stantal djur= just nu 8 perserkatter, då jag precis har sålt en, och en kisse flyttar imorgon...Bröllop= Fru sedan 061216Namn här/ålder= Rix 36 årålder man= 39 årår tillsammans= 5 årantal barn= 9 st, mamma till 4st den yngsta är gemensam barnen är mellan1,5 och 15 årantal djur= 2 katterBröllop= 1/12 2007Namn här/ålder= Burkenålder/man= 35 // 28år tillsammans= 6 årantal barn= 0antal djur= alldeles för många dammråttorNamn här/ålder: a02270, 30ålder/man: 32år tillsammans: 7årantal barn: 0antal djur: 8st fåglarNamn här/ålder: systerbrud 37ålder/man: 41år tillsammans: 1antal barn: 3 (mina sen tidigare)inga djurNamn här/ålder :Alice45 46 årålder /man: 40antal år tillsammans:5antal barn :3 (mina sen tidigare)antaldjur: kattbröllop: Hemligt i decNamn här/ålder :Månen72 35 årålder /man: 39 årantal år tillsammans:10 om en knapp månadantal barn : 2 (dotter 8 och son 4)antaldjur: -bröllop: Inget fastställt fast vi utgår från 5/12-2009, dvs långt bort!!! Namn här/ålder : Fru Nilsson 1/7-06, 31årålder /man: 33årantal år tillsammans: är på vårt 15 årantal barn : -antaldjur: -bröllop: Ja det framgår av namnet.... 1 juli 2006 Namn här/ålder: aircondition 41 årålder/man 35 årantal år tillsammans: 7 årantal barn: 3 för mig, 1 för mannenantal djur: 1 katt, ilskna dammråttor i två siffrigt...bröllop: 28/10-2006
    Namn här/ålder= Lady o lufsen 40 år
    ålder/man= 41 år
    år tillsammans=17 år
    antal barn=2 st
    antal djur= 6 st+eventuella dammråttor och en och annan silverfisk

Namn här/ålder=Carina6 42år
    ålder/man=45 år
    år tillsammans=13år tillsammans 1979-1982 sen växte vi ifrån varann och träffades igen 1994
    antal barn=2 från ett annat förhållande,4 gemensamma och så har gubben en son också innan=7
    antal djur= en hund,ooops glömde fiskarna och en krabba ju
    Bröllop= 7/7 2007 (österhaninge kyrka i Sthlm)

Namn här/ålder=Tant Brud 45 år
    ålder/man= 47 år
    antal år tillsammans= 9år
    antal barn= 2 st
    antal djur= inga synliga
    Bröllop= 18 augusti 2007

Namn här/ålder= helenrik snart 38
    Ålder/man= 34 år
    antal år tillsammans=drygt 2,5 år
    antal barn= 0
    Bröllop= Hässelby villastads kyrka 7/7 2007

Namn här/ålder= zukigirl 38 år
    ålder/man= 38 år
    antal år tillsammans= 3 år
    antal barn= 5 st (men ej med blivande)
    antal djur= 1 st 13 kg tung landsköldpadda som heter Bulldozer-Berit
    Bröllop= 29 september i Spekeröds bygdegård/Stenungsund

Namn här/ålder= sharya/49
    ålder/man= 48
    år tillsammans= drygt 2,5
    antal barn= 3 (endast mina)17,23,24
    antal djur=1 stor,snäll,och bortskämd blandrashund på nio år

Namn här/ålder= Telemarkgrrl 37 år
    ålder/man= 42 år
    år tillsammans= 8 år
    antal barn= 0

Namn här/ålder= Petra74, 33 år
    ålder/man= 35 år
    år tillsammans= 12 år
    antal barn= 2st, 2 pojkar på 4 och 8 år
    antal djur= 2st hermelinkaniner

Namn här/ålder= Dallas 35 år
    ålder man= 44 år
    år tillsammans= 16 på det 17:e
    antal barn= 2st, en dotter på 15 och en son på 11 år
    antal djur= 2 katter
    Bröllop= 10 februari 2007 i Dingle bygdegård

Namn här/ålder= Anncha73 33 år
    ålder/man= 33 år
    år tillsammans= 3 år (har varit slut i 10 år, sen hittade vi tillbaka till varann igen)
    antal barn=3 st, 1 (med min blivande,och 2 med en annan man)
    antal djur= 2 katter+ 2 fiskar ( å dammråttor såklart)

Namn här/ålder= Klurifax 34 år
    ålder/man=35 år
    år tillsammans= 5 ½år
    antal barn= 2st
    antal djur= några söta dammråttor har vi allt

Namn här/ålder= Kaffemoster 44 år
    ålder/man= 49 år
    år tillsammans= 11 år
    antal barn= 0
    antal djur= Tama ekorrar på altanen

Namn här/ålder= Zinnia 37 år
    ålder/man= 45 år
    år tillsammans= 8 år
    antal barn= 4, varav 2 tillsammans
    antal djur= ett antal akvariefiskar,samt en igelkottefamilj ute under vår gran

Namn här/ålder= Mrs.170307 32år
    ålder/man= 33 år
    år tillsammans= 1 1/4 år
    antal barn= 0
    antal djur= 2 katter

Namn här/ålder= Pudan 40 år
    ålder/man= 49 år
    år tillsammans= 15 år
    antal barn= 0
    antal djur= 0

Namn här/ålder= Grodprins 32 år
    ålder/man= 42 år
    år tillsammans= drygt 2 år
    antal barn= 0
    antal djur= 3 birmatjejer,massor med dammråttor, fiskar (och en groda)

Namn här/ålder= Kristina07, 35 år
    ålder/man= 35 år
    antal barn= 3 st
    antal djur= 0

Namn här/ålder= Yllo 37 år
    ålder/man= 43 år
    år tillsammans= ca 5 år
    antal barn= Jag 0, han 2 st 17 o 15 år gamla (tjej och kille)
    antal djur= Räknas alla skator? och haren i trädgården. I så fall har vi säkert 50 st.Annars har vi just nu inga efter att ungarnas hamster tackade för sig

Namn här/ålder= Anneleigh 35 år
    ålder/man= 45 år
    år tillsammans= 1 år nu i midsommar
    antal barn= Jag har 2 och han har 2 men inga tillsammans och det blir inga heller

Namn här/ålder= hemlig HA
    ålder/man= 40 år
    år tillsammans= drygt 19 år
    antal barn= 2
    antal djur= 2 hundar (riesenschnauzer+ dvärgschnauzer)och en rödkatt

Namn här/ålder= Sussili 41 år
    ålder/man= 55 år
    år tillsammans= 10 (11 december)
    antal barn= Jag har inga barn men han har 3 vuxna (mellan 23 och 30 år)
    antal djur= Vi har 3 akvarium varav ett just nu är tomt eftersom fiskarna som bor där under vintern just nu är på semester i vår trädgårdsdamm (=koikarp,guldfisk,schubunkin mfl)
    Bröllop= 4/8-07 (Östra Eneby kyrka, Norrköping)

Namn här/ålder= Ester W 32 år
    ålder/man= 37 år
    år tillsammans= 9
    antal barn= Har inga barn men hoppas att någon gång få.
    antal djur= 1 katt
    Bröllop= 14/7-07 (Julita skansenkyrka, Julita)

Namn här/ålder= Trettondagsafton / 30 år (fyller 31 i år)
    ålder/man= 34 år
    antal barn= = 0 st
    antal djur= hundresurs ibland och lite för många myror just nu
    Bröllop= 2008

Namn här/ålder= Silvera, 35 år(f 1971)
    ålder/man= 33
    år tillsammans=5½ år
    antal barn= 0 st
    antal djur= just nu 8 perserkatter, då jag precis har sålt en, och en kisse flyttar imorgon...
    Bröllop= Fru sedan 061216

Namn här/ålder= Rix 36 år
    ålder man= 39 år
    år tillsammans= 5 år
    antal barn= 9 st, mamma till 4st den yngsta är gemensam barnen är mellan1,5 och 15 år
    antal djur= 2 katter
    Bröllop= 1/12 2007

Namn här/ålder= Burken
    ålder/man= 35 // 28
    år tillsammans= 6 år
    antal barn= 0
    antal djur= alldeles för många dammråttor

Namn här/ålder: a02270, 30
    ålder/man: 32
    år tillsammans: 7år
    antal djur: 8st fåglar

Namn här/ålder: systerbrud 37
    ålder/man: 41
    år tillsammans: 1
    antal barn: 3 (mina sen tidigare)
    inga djur

Namn här/ålder :Alice45 46 år
    ålder /man: 40
    antal år tillsammans:5
    antal barn :3 (mina sen tidigare)
    antaldjur: katt
    bröllop: Hemligt i dec

Namn här/ålder :Månen72 35 år
    ålder /man: 39 år
    antal år tillsammans:10 om en knapp månad
    antal barn : 2 (dotter 8 och son 4)
    bröllop: Inget fastställt fast vi utgår från 5/12-2009, dvs långt bort!!!

Namn här/ålder : Fru Nilsson 1/7-06, 31år
    ålder /man: 33år
    antal år tillsammans: är på vårt 15 år
    antal barn : -
    bröllop: Ja det framgår av namnet.... 1 juli 2006

Namn här/ålder: aircondition 41 år
    ålder/man 35 år
    antal år tillsammans: 7 år
    antal barn: 3 för mig, 1 för mannen
    antal djur: 1 katt, ilskna dammråttor i två siffrigt...
    bröllop: 28/10-2006

Namn här/ålder: Gotland08 38 år
    ålder/man 42 år
    antal år tillsammans: 3,5 år
    antal djur: 0 men lånar grannes magvärmare ibland (en svensk gårdshund)
    bröllop: 2/2 2008
  • Gotland08

...och jag är så senil att jag inte kan stava till copy...

• Dallas

Gotland08
    Guuuddd va du va stingslig då

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!! Jag hittade en lista och trodde i min enfald att det var den senaste! Kunde ju ha letat mer, så att även du kom med.
    Jag bönar och ber om din förlåtelse! Jag ska inte göra om det!

• a02270

Linda- hur gör du om mannen inte är med? Tar nån annans ;)

Nä men gu va säger jag?!! *fnissar*

Ha en trevlig helg, vi ses på måndag!!

• Dallas

Pudan
    Jag skrev iofs i din gästbok men

GRATTIS!!!!!!!!!!! Du kan inte bara överge oss sådär "vettu". Jag vill vara bebis-uppdaterad
    Ha en härlig bröllopsresa!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!