• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kaffemoster

Inga gröna lampor längre .. så ni ligger väl som bäst och sussar ... Dax att gå hem och fixa middag till gubben, och klippa lite matt trasor!
    Go' natt!

• Dallas

Nä 00,12 kollade jag på tv4-fakta, det är en bra kanal!
    Vi hade planeringsmöte (nr 1) här igår kväll.En kompis fyller 40, och ska ha fest. Jag och två andra planerar lite snälla och roliga bus. De kom hit vid 18 och vi skulle planera ett par timmar...... vid 23 åkte de hem . Det ÄR kul att planera fester, även de man egentligen inte håller i själv! Jag ska hjälpa födelsedagsbarnet med sånghäften. Hon lämnar såger och bilder hon vill ha med, jag fixar till dem och skriver ut dem, där kommer jag även att lägga in lite bus som hon inte vet om moooaaahahhaha jag är lite elak faktiskt

• Liinda_e

hallå alla gammlingar!!!!!!
    var äääär ni?
    har ni flyttat in på hem utan dator lr vad handlar detta om?
    hmm kanske för att allas semestrar är slut.*funderar*
    tråkigt på dagarna iaf när det är så tomt på bt

• Liinda_e

ska besöka butiken bröllopsbubblor i solna idag....hoppas att jag hittar en del så jag slipper beställa på nätet

• a02270

Heeej Linda...:D

Har haft fullt upp, rollatorn går lite sagta..;)

• Liinda_e

hej hej...det var på tiden....tsss gammlingar! *skakar på huvet*

• zukigirl

Vissa av oss ser ju till att staten får in lite pengar i skattkistan! Huuuu... vad trött jag är när jag kommer hem från jobbet. Är ju inte direkt van vid dessa tiderna nu... Och jag som har så mycket att göra inför bröllopet orkar fan ingenting! *surar*

• Kaffemoster

Hej på er .. försöker äta min medhavda lunch samtidigt som jag knattrar på tangent bordet ..
    Vi har fått lite mer lagom varmt väder .. bara 33 istället för 40 grader varmt .. Var är hösten????? och regnet???? Gräsmattan är så torr att bara ogräset växer. Tur att man har ogräs, annars skulle den vara helt brun bränd
    Har fuskat med VV (ViktVäktarna), men ska ta mig i kragen och gå dit även om jag gått upp ett kilo .. Jag var så duktig i våras .. men nu kan jag inte låta bli sötsaker ...

• Yllo

Kaffemoster.. det är nog alla kakor och sånt gott vi ätit här i tråden som gett dig det där extra kg

Äntligen fredag idag!!

Idag far jag till Åland igen. Kommer hem på söndag och då ska förhoppningsvis maken lagt in "korkmatta" i vårt datarum så att vi kan flytta ut databordet dit. På måndag kommer ju rörmokaren för att dra de nya rören och elementen i källaren och då måste vi ju ha fått fritt i styvdotterns rum så att han kommer åt att installera det nya elementet där Milda marsvin vad skönt det ska bli med värme i källararen! Att slippa frysa när man ska kliva in och ut ur duschen vintertid.... att slippa sitta med dunjacka och vantar på sig när man sitter och knattrar på tangentbordet o.s.v.

Om två veckor drar jag iväg till Polen för att testa en Sluta röka behandling. Håller tummarna för att det ska gå! Har prövat allt nu, men inte lyckats bli rökfri *suck*

• a02270

Godmorgon!

I dag är det Fredag, och sååå skönt. Funderar på om man sa baka lite kakor, och fixa i helgen. Finns det nyttiga kakor?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!