• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Liinda_e

hmm får inte ni massage på jobbet?

• zukigirl

Liinda_e: Menar du att inte du hör det? Rösterna alltså!?

• zukigirl

Hela tiden! Är det nåt fel på mig?

• Dallas

Liinda
    Nej det får vi inte. *Kommunanställd* Om vi vill ha massage, får vi åka till Sjukgymnastiken eller privat massör, och naturligtvis betala själva

zuki
    Jag hör inga röster. Men jag lider med dig, det måste vara ett fruktansvärt savammelsurium hos dig med tusentals röster

• Liinda_e

men företaget jag jobbar för har tex komm8unen jag bor i....

hmm du kanske bara bor i en snål kommun....
    fast massage e ju helt avdragsgillt och moms befriat nu...på peka det för dina chefer.....som kan vidarebefodra det.....

zuki vad säger rösterna då....lr menade du att du hör våra röster?

• zukigirl

eeehhh... Nä det var visst radion som var på på bottenvåningen! Vad skönt! Jag trodde jag började bli schizo...

• Liinda_e

*asg*

tack för kvällens skratt zuki!!!!

• zukigirl

Vassegod! Jag bjuder på det! Nu ska jag sätta mig och sy... *s* Näbben har vuxit ur klänningen...

• Dallas

Vår enhet går back som skam, inte vår avdelnings fel men det är vi som får spara åt de andra. Ja detta är en snålkommun. Jag ska framföra detta till min chef

Pussssttttt sån tur att det bara var radion! Det + stress inför bröllopet kan ju ställa till en hel del...

På tal om bröllopet: Vilken tid skulle vi få komma?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!