• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Ahhhh... Dallas.. jag bara älskar din nya bild *ler mjukt och ömt*

Apropå blommor... Jag har i alla fall lärt mig en sak under årens lopp.. Om man övervattnar en Hemtrevnad, så där så att den simmar i ytterkrukan, så ska man absolut inte ta upp hela jordklumen med rötterna och vrida ur den som en disktrasa i diskhon! Då vrider man tydligen av rötterna och blommkräket dör!

• Kaffemoster

Liinda, jag vet inte varför dom vill bevara kropparna .. En av min mans avlidna släktingar flyttades efter att ha varit död i över 20 år .. och tydligen såg han ut precis som när han begravdes .. Fattar inte heller vad vitsen är ... Tänk om man vaknar ... Cement valvet är för att skydda mot maskarna antar jag

• zukigirl

hehehe... jag vill oxå kremeras när det är dax. Men sambon vill bli nerfrusen! Han tror att dom kommer att kunna väcka honom om sisådär 100 år... *flinar*
    Gonatt på er!

• Liinda_e

själv stannar jag uppe ett tag till

• Dallas

Yllo
    Tack! Barnens kusin ringde igår; han hade i läxa att fråga några släktingar om deras favvodjur. Mitt är ju katt, så då slog det mig: Varför ha en fin hund som visningsbild, när det finns "ännu"sötare katter... Så jag bytte

zuki
    sci-fi kanske hade vart nåt för oss alla: Ligga i Helium eller nåt annat bra i några hundra år och så POFF: Vakna upp och hänga med ett tag till

• zukigirl

Dallas: hahaha... Stackars dom i framtiden! ska inte dom heller slippa oss!!??

• Dallas
    zukigirl skrev 2007-09-18 19:49:54 följande:
    Dallas: hahaha... Stackars dom i framtiden! ska inte dom heller slippa oss!!??
    Slippa Oss

Nu förstår jag inte riktigt De borde bli angenämt överraskade ner vi kliver ut ur vår Törnrosasömnkapsel......

Å ikväll är det Dr House, hoppas jag inte sett avsnittet! Jag har sett många avsnitt på Canal+ och gillar den lite lätt cyniske läkaren
  • Dallas

Tröttsamt att bli "utslängd" från Bt, att man inte är inloggad fast den gröna pluppen lyser

Förresten skulle det ju såklart stå NÄR i förra inlägget inte ner vi kliver osv my deeerrrr ggooooodddd va trött jag blev plötsligt. Dr House; KURERA mig eller alarmera mig....

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!