• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

*fniss* Kikar in lite snabbt och fick ett gott skratt. Kram på er alla goa gummor!

• Dallas
    zukigirl skrev 2007-09-23 11:56:44 följande:
    *fniss* Kikar in lite snabbt och fick ett gott skratt. Kram på er alla goa gummor!
    Så var det bara sex dagar kvar
    Spännande!
  • Dallas

Ok det är söndag och vi är gamlingarna men iaf. Ni som inte gillar snuskhumor får sluta läsa NU

Den skallige mannen kryper upp mellan låren på den blinda h*ran, hon sträcker ner handen och känner hans skalle o säger: Hörredudu, den där kommer du försiktigt med!

• Yllo

HAHAHAHA!! Vilka underbara vitsar alltså

Jaha.. så var det måndag igen. Mig vara rökfri nu *klappar mig stolt på axeln*

Dom däran smilisarna får nog jag snällt hoppa över.. får inte in dom på datorn på jobbet

• zukigirl

Och varje gång jag kommer och sätter mig vid datorn och sambon suttit här så har han tagit bort programmet! Jäkla typ!! *grrr*

• zukigirl

Ja så jag inte kan göra smilisarna alltså!

• Dallas

Idag blev jag kär!!!!!!!(igen kan tilläggas)ÅÅÅÅÅ!!!! Jag har träffat en underbar kille idag. Ljuvlig,kärlekskrank,mjuk och gosig. SmileyCentral.com

• Liinda_e

nähä....nu får du allt säga mer inte bara berätta a du vet

• Dallas

Ooops! Bäst jag förklarar! Jag har kelat med en 11 veckors Amerikansk cocker spaniel. Han var sååå himla söt! Nu vill jag ha en sån, och en schäfer, och en Rottis, och en Sibirian Husky. Hur ska jag fixa det?????????????????

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!