• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kaffemoster

Min förra chef var ett av 18 barn, och inga tvillingar ... tröttnade aldrig på hans historier. Dom hade två hus bredvid varandra ... Det är vanligt att Katolska familjer från Pennsylvania har många barn .. har haft ett flertal arbetskamrater som haft mellan 7 och 10 syskon ...
    Min förra chef berättade också att dom kan inte ringa till varandra på födelsedagarna .. för personen skulle då prata i telefonen hela dagen ...
    Nej, måste åter fokusera på jobbet .. Jag fick idag en extra bonus!!! Jippiiii!!! Helt oväntat!!! Tackar tackar ...

• Dallas

18 barn! Ooopppsss de har då legat i *fnisselifniss* Ja det kan man ju förstå att det blir jobbigt om alla ska ringa och gratta.Han hade säkert mkt att berätta om familjelivet. Inte tal om att åka o storhandla tillsammans eller... Prktiskt med barnvakter iofs.Tvätt och mat då??? Ojoj!

• blondis45

Hmm, jag är 45 år. Jag är väl med ena foten i graven då ;)

• Dallas
    blondis45 skrev 2007-09-21 11:50:38 följande:
    Hmm, jag är 45 år. Jag är väl med ena foten i graven då ;)
    Nää då det kan jag inte tänka mig Du klarar ju av att vara alert och skriva här på Bt Då är man inte nära graven
  • Liinda_e

tänkte att den här kunde passa här bland er tanter....

Vad heter den rynkiga skinnet längst ut på mannens penis som far upp och ned när man har sex?

Kärringen!!!

• Dallas

Jag kan inte låta bli att dra en låååång fräckis då!
    Det är ju lördag!

Makarna hade varit gifta i 20 år. Allt var bra, utom att hustrum retade sig på att maken ville ha s*x med lampan släckt. Hur mycket hon än tjatade,bönade,vädjade så var han benhård;ljuset ska vara släckt! Till slut var hon så trött på detta--hon bestämde att nästa gång skulle hon tända lampan. Sagt och gjort, mitt i s*mlaget tände hon lampan.Döm om hennes förvåning när hon upptäckte att maken använde en d*ldo istället för sin p*nis. Ditt impotenta kräk, skrek hon. Hur har du mage att lura mig så i alla dessa år?!
    Maken svarade lugnt: Jag förklarar d*ldon, du förklarar barnen...

• Dallas
    SmileyCentral.com

De smileysarna jag hade igår finns ju inte nu.... Själva ikonen är puts väck, nu finns det bara en annan ikon och andra smileysar kvar. Visserligen finns det så jag klarar mig men lite ledzamt är det*suck* "Ingen har rört datorn idag när jag jobbat" heter det i alla fall
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!